בן גולן הוא זמר ומפיק מוזיקלי בסטודיו גולן. הוא נולד בשנת 94′ בקריית שמונה. בן בורך בכישרון מוזיקלי טבעי. מאז ומתמיד היה שר ומנגן. כשהיה נער היה יושב ליד רותם אחיו הבכור ולומד איך הוא מפיק מוזיקה. בגיל 19 הוא התמודד בעונה הראשונה של “אקס פקטור” ישראל והגיע עד המקום השישי. לאחר התוכנית, החליט שמאחוריי הקלעים של היצירה מושך אותו יותר. והחל לחקור יותר את עולם ההפקה. כשרותם הקים את סטודיו גולן בן התחיל לאייש את עמדת המפיק המוזיקלי. אולפן ההקלטות של סטודיו גולן מאובזר בציוד מקצועי. השילוב של אולפן הקלטות עם צילום, וידאו ואנימציה הפך את סטודיו גולן למוביל בתחום הניו מדיה בגליל העליון. גם כשלמד הפקה במכללת BPM בתל אביב בן לעולם לא עזב את הצפון. חשוב לו לפתח את תרבות המוזיקה בגליל העליון ובקריית שמונה. כיום הוא לוקח חלק ב- 2 פרויקטים מוזיקליים שמטרתם להשאיר אמנים בצפון- “פטיפון מוזיקה” ו- “Ballgan sessions”

בן גולן, מפיק מוזיקלי

בן גולן מפיק מוזיקלי סטודיו גולן

בן גולן

מפיק מוזיקלי

לימודים מקצועיים כמפיק מוזיקלי

את רוב הידע שלו צבר בן משעות של למידה באינטרנט ותוך כדי עבודה. כל חיי הנעורים והבגרות שלו היה סביב המוזיקה. בתיכון היה במגמת מוזיקה, את שנת השירות הוא עשה כמדריך נוער מוזיקה ואת שירותו הצבאי עשה בלהקה צבאית. אחרי הצבא הוא למד הפקה במכללת BPM. במכללה הוא השתתף בתחרות הפקה, זכה במקום הראשון וקיבל מלגה. מעבר לעבודות ההפקה שהוא עושה עבור אמנים הוא גם מעביר קורס הפקה מוזיקלית על תוכנת Cubase.

הנה השיר Step aside שאיתו זכה בתחרות יחד עם אחותו נוי גולן.

שירותי אולפן ההקלטות

במסגרת עבודתו של בן בסטודיו גולן הוא מציע מגוון שירותים. כתיבה והלחנת שירים, הפקה מוזיקלית, הקלטת קאברים, הקלטת קריינות, שיעורי פיתוח קול והפקה מוזיקלית.
המוזיקליות של בן והניסיון שלו בתחום השירה עוזרים לו להכווין ולדייק את האמנים שמגיעים אליו. בן יודע איך להוציא כל זמר או זמרת בצורה הטובה ביותר.

הפקת סינגלים לאמנים ולהקות

במהלך השנים שבהם עובד כמפיק הוא יצר סינגלים להמון אמנים. הוא הפיק שירים לאחי נתן, נועם אקרמן, מאיה דדון הלם תרבות ועוד המון זמרות וזמרים מוכשרים…

הנה דוגמא לשיר שהפיק עבור אחי נתן

לסיכום, בן גולן הוא מפיק מוזיקלי מקצועי שעושה את העבודה שלו מתוך אהבה גדולה ליצירה ולמוזיקה. אם תחום המוזיקה קורץ לכם ובא לכם להגשים חלום הוא לגמרי הכתובת.
הוא ילווה אתכם בכל שלב ההפקה, יקשיב לכם ויכווין אתכם.

דילוג לתוכן