שחר גולן הוא אנימטור אפטריסט בסטודיו גולן. הוא נולד בשנת 87′ בקריית שמונה. אהבתו לתחום החלה מגיל צעיר כאשר היה מצייר ויוצר אנימציות במחשב. לאחר שירותו הצבאי החליט שחר להפוך את התחביב למקצוע ונרשם ללימודים במכללת תל חי. יחד עם רותם אחיו הגדול ובן אחיו הקטן  הם הקימו את סטודיו גולן סטודיו המשלב צילומי וידאו, סטילס, אנימציה ואולפן הקלטות. שילוב הכישרונות והיצירתיות של שלושתם יחד העלתה את רמת העסק. יחד הם יוצרים לעסקים תוכן שיווקי לכל פלטפורמות הניו מדיה. בשנה האחרונה החל שחר להתעסק וללמוד את עולם השיווק הדיגיטלי. את הידע שלו בתחום הוא מעביר לאותם עסקים כדי שיצליחו לשווק את עצמם נכון.

שחר גולן - אפטריסט, אנימטור ועורך וידאו

שחר גולן מנכ"ל סטודיו גולן

שחר גולן

עורך וידאו ואנימטור

לימודים מקצועיים כאפטריסט

את לימודיו המקצועיים החל שחר גולן במכללת תל חי הצפונית. שחר למד שם הנדסאי הדמיה ואנימציה בין השנים 2011-2014. לאחר מכן, בשנת 2016, למד עיצוב גרפי במכללת MBC שבחצור הגלילית. שחר כל הזמן מחפש איך להתחדש ולצבור עוד ידע רלוונטי ובשנת 2021 החל ללמוד שיווק דיגיטלי במרכז האקדמי רופין.

 

יוצר אנימציה ועורך וידאו

במסגרת עבודתו בסטודיו גולן מציע שחר מגוון רחב של תוכן לעסקים. סרטוני תדמית באנימציה, סרטוני הסבר והדרכה, קליפים לאמנים, סרטוני דמו לאפליקציות הנפשה למסך ענק ועוד…
שחר ילווה את העסק בכל שלב התסריט, המסר והגדרת קהל היעד. הנה דוגמא לעבודה שעשה עבור בנק הפועלים. הוא יצר להם אנימציה אותה הקרינו על שלט ענק בכנס שערכו.

אנימציה לבנק הפועלים

הפקת סרטוני אנימציה לחברות גדולות

לשחר ותק רב בתחום. הוא הפיק סרטוני אנימציה ויצר פרסומות לחברות רבות כמו ACE, משרד הפנים, גט טקסי, קרולינה למקה ועוד…  הדיוק וההשקעה בעבודות איתם הפכו אותו למבוקש בתחום וחברות נחשבות ביקשו לעבוד איתו.

הנה דוגמא לסרטון הסברה שיצר ל- ACE

הנה דוגמא לפרסומת שעשה לקרולינה למקה

לסיכום לשחר יש ידע וניסיון רב בכל תחום האנימציה ועריכת וידאו. אם אתם מחפשים דרכים לייצר תוכן איכותי לעסק שלכם הוא לגמרי הכתובת. שחר וכל צוות סטודיו גולן ידאגו לספק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר בשוק.

דילוג לתוכן