רותם גולן הוא צלם וידאו וסטילס והבעלים של סטודיו גולן. הוא נולד בשנת 84′ בקריית שמונה. רותם מספר שמאז שהוא זוכר את עצמו הוא התעניין בכל תחומי האומנויות- ציור, מוסיקה, צילום. כשהיה בן 17 היה חבר בלהקה “845 אקספרס”, הוא פתח לעצמו אולפן ביתי. לאט לאט הגיעו אנשים והחלו להקליט באולפן שלו. בתקופה הזו עולם הניו מדיה היה רחוק מקריית שמונה. רותם זיהה את החוסר והצורך והחליט לפתוח את סטודיו גולן. סטודיו המשלב בתוכו צילום, וידאו, אנימציה ואולפן הקלטות. לאחר לימודי הקולנוע המקצועיים שעשה במכללת תל חי הוא פתח את הסטודיו. כל אח במשפחה תפס לעצמו מחלקה ובעזרת עבודה משותפת הם החלו ליצור תוכן שיווקי לעסקים בעולם הניו מדיה. רותם על מחלקת הצילום והוידאו, שחר על מחלקת האנימציה ובן על אולפן ההקלטות. 

רותם גולן - צלם ובמאי

רותם גולן בעלים סטודיו גולן

רותם גולן

צלם

לימודים מקצועיים כצלם וידאו

רותם למד הנדסאי קולנוע במכללת תל חי בין השנים 2007-2010. לאחר סיום הלימודים עשה תעודת הוראה והתחיל ללמד בבתי ספר. הוא מורה למגמת קולנוע וטלוויזיה בבית הספר הרב תחומי שבצפת ובבית הספר דנציגר בקריית שמונה. רותם לקח כל הזמן קורסים בתחום הוידאו, הצילום והעריכה באונליין. רותם מאמין שעסק טוב הוא כזה שמתאים את עצמו לשינויים הטכנולוגים. כדי שיצליח להסתגל לשינויים הוא לומד כל הזמן דברים חדשים ומחדיר אותם לעסק.

יוצר וידאו ותמונות סטילס

במסגרת עבודתו בסטודיו גולן מציע רותם תוכן שיווקי לעסקים בעזרת וידאו ותמונות. סרטוני תדמית ושיווק, קליפים לאמנים, צילום על מסך ירוק, צילומי LIVE, צילומי רחפן ועוד.
רותם יודע איך להוציא צילומים איכותיים ואיך להפיק סרטון שיווקי נכון לכל עסק.
הנה דוגמא לתמונה שצילם בעזרת רחפן עבור מלון גליליון

הפקת סרטוני תדמית לחברות גדולות

בעזרת הותק והניסיון שיש לרותם הוא יצר לעצמו שם נחשב בגליל ובכל הארץ. רותם עבד עם חברות גדולות כמו אתר החרמון, המכללה האקדמית נאות אפקה, רשת האופנה יפו תל אביב, JVP ועוד… השירות הנעים והמקצועיות של רותם גרמה הפכה את סטודיו גולן לפנינה בצפון בכל הקשור להפקות וסרטוני תדמית לעסקים.

הנה דוגמא לסרטון תדמית שיצר עבור אתר החרמון

הנה דוגמא לסרטון שיווקי שיצר עבור מכללת תל חי

לסיכום לרותם יש ידע וניסיון רב בכל תחום הצילום והידאו. אם אתם מחפשים דרכים לייצר תוכן איכותי לעסק שלכם הוא לגמרי הכתובת. רותם וכל צוות סטודיו גולן ידאגו לספק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר בשוק.

דילוג לתוכן