איך צילום טיים לאפס יכול לעזור לקבלנים?

אם אתה קבלן בנייה, אתה בוודאי מחפש דרכים להרשים את הלקוחות שלך, להראות את המומחיות שלך, ולשמר את המוניטין שלך. אחת הדרכים המעניינות ביותר לעשות את זה היא להשתמש בטכניקת הצילום הנקראת טיים לאפס (Time Lapse). הכירו את השירות: צילום טיימלאפס לקבלנים!

מה זה טיים לאפס?

Time laps זהו סרטון שמאיץ את הזמן או התרחשות מסוימת, באמצעות חיבור רצף של תמונות שנלקחו מאותו מקום במרווחי זמן קבועים. לדוגמא, אתה יכול להציג בוידאו את שלבי העבודה של בניית בניין, מהחפירה הראשונה ועד לסיום הבניה. במקום להראות את התהליך בתמונות בודדות, אתה יכול להשתמש בטיים לאפס להציג את העבודה שעשית בדרך מרשימה ומהירה.

צילום בטכניקת טיימלאפס הוא דרך ייחודית לתעד את תהליך הבנייה של פרויקט מהתחלה ועד לסיום. הטכניקה מבוססת על צילום תמונות במרווחי זמן קבועים, לדוגמא כל שעה או כל יום, ואחר כך עורכים את התמונות לסרטון קצר שמראה את השינויים שהתרחשו באתר הבנייה במהירות. הסרטון המופק משמש לשיווק, להדגמה, לבקרה, לאבטחה ולהשארת השפעה חיובית על הלקוחות. לצילום בטכניקת טיימלאפס באתר בנייה יש צורך במצלמה מיוחדת שעמידה בתנאי מזג אוויר, בחשמל או בסוללה ארוכת טווח, בחיבור אינטרנט לשליחת התמונות לענן או לאפליקציה, ובתוכנה לעריכת התמונות לווידאו. ישנן חברות שדואגות לצילום טיימלאפס מתחילתו ועד סופו.

טיים לאפס כאמצעי בטיחות ואבטחה

טיימלאפס הוא כלי חשוב לשיפור הבטיחות והאבטחה באתרי בנייה. בשימוש בצילום טיימלאפס, ניתן לצפות בפעילות התקדמות הבנייה בזמן אמת ולזהות תקלות מראש במהלך הבנייה. בזכות היכולת לצפות בתהליך הבנייה בזמן אמת, טיימלאפס מאפשר זיהוי מוקדם של בעיות ופגמים. לדוגמה, אם נראה הטיה של בניין או תזוזה שלו בתקופה מסוימת שבה הוא צולם נוכל להבין שהוא כנראה בשיפוע קטן וכך לעצור את הבניה בשלב מוקדם יותר כדי לתקן ולמנוע תאונות עתידיות.
טיים לאפס יכול גם לשמש כאמצעי אבטחה למניעת גניבות או פעילות חשודה באתר הבנייה. הצילום המתבצע בצורה שוטפת מאפשר לקבלנים ולמנהלי הפרויקט לעקוב אחרי הפעילות על האתר בזמן אמת ולזהות פעילות חשודה במהירות.

לסיכום, צילום טיימלאפס באתר הבניה יכול לשמש אתכם כקבלני בניה ולעזור לכם במגוון רחב של פעילויות:

תדמית

תוכלו להציג ללקוחות שלכם את הפרויקט האחרון שבניתם בסרטון וידאו שמסכם חודשים או שנים של בניה.

אבטחה

תוכלו לעקוב דרך הטלפון שלכם ולהסתכל בכל זמן נתון על אתר הבניה ואפילו לחזור אחורה ולצפות בוידאו במידה ונעלם ציוד מאתר הבניה.

בטיחות

תוכלו לראות שינויים במהלך תקופת זמן שיכולים להעיד על בניה לקויה ובכך למנוע תאונות עתידיות.

אנחנו בסטודיו גולן מעניקים שירות טיימלאפס לקבלני בניה ומספקים את הציוד ואת הסרטונים לאורך כל תקופת הבניה.

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן