4 הדברים החשובים לפני הקלטת אלבום

הקלטת אלבום זה צעד ענק בקריירה המוזיקלית שלך.
היום, להקליט אלבום זה לא דבר זול ולכן חשוב להשקיע בו ולמנוע טעויות.
אם החלטת ללכת על זה יש כמה דברים שאפשר לעשות לפני כדי לגרום לאלבום להצליח.
הכנו עבורך 4 טיפים חשובים שכדאי ליישם כשמקליטים אלבום.

הקלטת אלבום

חתימה קולית

מצאו את הקול הייחודי שלכם, אל תנסו לחקות מישהו אחר. המטרה שלכם זה שכאשר ישמעו את השיר שלכם ישר יזהו שזה אתם. חשוב להישאר אותנטיים ונאמנים לעצמכם ולמה שאתם מאמינים בו. ככל שתהיו יותר אותנטיים ככה הקהל יוכל יותר להתחבר אליכם ולרגש שאתם מעבירים. היום כדי להצליח אתה לא צריך את הקול הכי מדויק ויפה, אלא פשוט להיות אמיתי.

 קו מוזיקלי אחיד לאורך הקלטת האלבום

האלבום שלכם צריך לספר סיפור. סדר השירים באלבום הוא חשוב ומטרתו להעביר את הקהל מסע מוזיקלי מתחילתו ועד סופו. כל הפקה לשיר צריכה לשמור על סאונד שמייחד אותך, בדיוק כמו החתימה הקולית שציינו בסעיף הקודם. זאת הסיבה שאנחנו כן ממליצים לשמור על מפיק אחד לכל אורך האלבום ולא לשלב כמה מפיקים.

בחירת מפיק מוזיקלי

בחירת המפיק זה אולי הדבר החשוב ביותר שישפיע על האלבום שלך. כמו בכל דבר הרבה מאתנו נוטים ללכת על מותגים. אנחנו מסכימים ששם מקצועי זה חשוב, אבל יותר מזה חשוב זה ליהנות מהדרך. בחרו מפיק שאתם מרגישים אותו נוח, שאתם סומכים עליו גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית.
בסופו של דבר אתם שופכים את הלב שלכם מול אותו מפיק שבחרתם ויחד אתם יוצרים את האלבום. חשוב שתהיו באותו ראש ושיהיה לכם שפה משותפת.

מיקס מאסטרינג לאלבום

מיקס מאסטרינג זה השלבים הסופיים באלבום שצריך לבצע כדי שיהיה מוכן להפצה. הם קריטיים ביותר ובעצם מגבשים את כל ההפקות לתוצר סופי שמוכן לשמיעה. חשוב מאוד לבחור בקפידה את מי שיבצע עבורכם את השלב הזה.

לסיכום, הקלטת אלבום זה צעד ענק וחשוב להגיע אליו מוכנים.
אנחנו מזמינים אתכם אלינו לסטודיו גולן.
בן גולן המפיק המוזיקלי שלנו עבד והפיק סינגלים לעשרות אמנים.
בן מקפיד על ליווי מקצועי תוך מתן יחס אישי  לכל אמן.
מוזמנים ללחוץ כאן וליצור קשר.

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן