מהם 5 הדברים שצריכים לחשוב עליהם שכשיוצרים דמויות באנימציה?

בסרטוני אנימציה אפשר להשתמש ביצירת דמויות. המטרה בדמויות אלה שהן יעבירו לקהל היעד את המסר שלכם. לכן, הדמויות צריכות לגרום לקהל שלכם לתחושת הזדהות. כל עסק, או ארגון שרוצה להעביר מסר כלשהו ובוחר להשתמש בדמויות באנימציה צריך להתאים את הדמויות לאופי העסק, השירות או הארגון.

הנה 5 דברים שאתם צריכים לחשוב עליהם לפני שאתם יוצרים דמויות באנימציה.

הגדרת קהל יעד

הגדרת קהל יעד הוא שלב חובה בכל תוכנית שיווקית לעסק. גם אם נראה לכם שהעסק פונה לכל בני האדם עדיין צריך לאפיין ולהתמקד באופן מדויק יותר. הגדרת ספציפית של קהל תביא ליצירת דמויות מדויקות יותר. כשמגדירים קהל יעד צריך להתייחס למאפיינים כמו- מגדר, גיל, מקום מגורים, סטטוס משפחתי, מצב סוציואקונומי ועוד…

המסר אותו נרצה להעביר בעזרת דמויות אנימציה

לפני שמוכרים מוצר או נותנים שירות, חשוב לדעת מה המסר של העסק.  המסר שלכם צריך להיות מוגדר ורשמי, הוא זה שהולך להוביל אתכם בכל דבר שתעשו כעסק. את המסר תרצו להעביר לקהל היעד שלכם. ברגע שתדעו מה המסר שלכם יהיה יותר קל לדעת באיזה דמויות  צריך להשתמש על מנת להעביר את אותו מסר. הנה לדוגמא סרטון שיצרנו לחברת צ’יינה ספיד, חברת ייבוא מהירה מסין לארץ.

הזדהות דמויות האנימציה עם קהל היעד

דמויות באנימציה צריכות לעורר תחושת הזדהות עם קהל היעד. הדמויות צריכות להיות כאלה שאפשר לאהוב אותן ולהתחבר אליהן. דמויות שיראו מפחיד או לא בצורה מקצועית יגרמו לדחייה מצד הקהל שלכם וזה לא משהו שאתם רוצים לעשות. יהיו פעמים שכן נרצה ליצור דמויות מפחידות, נעשה זאת כדי לזעזע את הקהל. אנחנו בסטודיו גולן יצרנו דמות מפחידה כחלק מסרטון למשרד הפנים בנושא סייבר.

איזה סוג סרטון אני רוצה

קיים מגוון רחב של סרטוני שיווק.  זה יכול להיות פרסומת, סרטון תדמית, סרטון הדרכה והסברה ועוד… לכל סרטון שיווקי כזה יש אופי משלו שצריך להתאים לעסק ולדמות שנבחר. לכן, לפני שנקפוץ ליצור דמויות, נרצה להבין קודם איזה סוג סרטון אנו רוצים.

בחירת אנימטור ליצירת סרטון ודמויות באנימציה

אנימציה זה תחום יצירתי ואין בו גבול לדמיון. בחרו לכם אנימטור מקצועי, בעל ידע, ניסיון וראש יצירתי שיעשה לכם סרטון אנימציה והדמויות הטובות ביותר. אצלנו בסטודיו גולן, שחר האנימטור שלנו ילווה אתכם בכל הקשור ליצירת הדמויות, התמקדות במסר שאותו תרצו להעביר, תסריט לסרטון וליווי מקצועי חם.

צרו איתנו קשר, נשמח לסייע.

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן