5 טיפים לצילום המנה המושלמת

מי מאתנו לא מתגרה מצילום אוכל? מכירים את זה שאתם בוהים בתמונות של מנות חלומיות וכל מה שבא לכם לעשות זה לתת ביס? במציאות הנוכחית אנשים אוכלים עם העיניים. מה שנראה טוב זה מה שמוכר. יש לך עסק של מסעדה? פתחת בלוג אוכל? מבקרת מסעדות? כל הדברים האלה דורשים צילומים מוצלחים של מנות האוכל שלכם.  כדי למשוך קהל שיעקבו אחרייך וכמובן ירצו לאכול את האוכל שלך אתם צריכים תמונות איכותיות.

ריכזנו עבורכם 5 טיפים לצילום המנות שלכם

צילום אוכל

זווית צילום האוכל-

מנות גבוהות עם נפח חשוב לצלם מזווית צדדית כדי שהמנה תראה גבוהה ומרשימה. לעומת זאת, מנות שנחשבות נמוכות כמו לדוגמא- צלחת של ארוחת בוקר, סלט, פיצה וכו’ נצלם מלמעלה, מזווית גבוהה.

צלחות המנה ותפאורה-

הטיפ הזה מיועד יותר לחדשים מבינכם שמבשלים בבית והחליטו לפתוח לעצמם בלוג אינטרנטי או עמוד אינסטגרם, המנה צריכה להראות מרשימה, צבעונית, למשוך את העין. כשמצלמים צריך לדאוג לתפאורה מסודרת ומתאימה, לשים לב שכל מה שרואים ברקע התמונה נקי ומסודר.צילום אוכל

תרסיס מים-

מכירים את הפרסומות של קוקה קולה? איך תמיד על הבקבוק נופלות טיפות מים ובסוף הפרסומת כל מה שבא לכם זה לקחת שלוק? גם הם משתמשים בתרסיס מים, כן כן תרסיס מים. כשמצלמים פירות וירקות טריים או משקאות קרים מומלץ להתיז מים בתרסיס לפני הצילום כדי לגרום למוצר להראות אטרקטיבי ומגרה.

תאורה נכונה לצילום האוכל-

יש להציב תאורה מתאימה שתאיר את המנה ותציג אותה כמו שצריך. לבעלי המסעדות שבניכם אנו ממליצים להיעזר בצלם מקצועי שמבין בתאורה ויוכל לעשות למנות שלכם תמונות שיגרמו לכל מי שצופה להזיל ריר.

עריכת התמונות-

כל תמונה זקוקה לעריכה שתבליט את הצבעים ותהפוך את התמונה למושכת אפילו יותר. למי שמצלם עם הטלפון אנחנו ממליצים בחום על האפליקציה- LIGHT ROOM.


אנחנו בצוות סטודיו גולן צילמנו מנות אוכל של מגוון מסעדות שף כמו לדוגמא מסעדת פוקצ’ה, ברוהאוס הגולן, מלון פסטורל ומלון גליליון. אנו מבטיחים לצלם את המנות שלכם בצורה הטובה ביותר. אחרי שתפרסמו את התמונות שלכם לא יהיה אדם אחד שיוכל לעמוד בפניהם. מוזמנים לצפות בעבודות שלנו. 

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן