סרטון תדמית באנימציה, כדאי?

התשובה לשאלה האם כדי שיהיה לעסק שלי סרטון תדמית היא ברורה, כמובן שכן. במאמר זה נענה על השאלה האם כדי לי סרטון תדמית באנימציה. המטרה של סרטון תדמית היא ליצור תדמית חיובית לעסק שלכם ובכך להגדיל את אחוזי ההצלחה, הפרסום והמכירות. אם לעסק שלכם עדין אין סרטון כזה לחצו כאן ותקראו את המאמר שמסביר מדוע חשוב שיהיה לכם.
במשך השנים עם התפתחות הטכנולוגיה החלו לצאת יותר סרטוני תדמית באמצעות אנימציה. רוב החברות הגדולות משתמשות באנימציה לפרסומות, סרטוני הסברה ועוד הרבה תוכן שיווקי.
סרטוני אנימציה לעסק שלכם הם דרך חדשנית, מעניינת ויצירתית לפרסם את העסק שלכם על הצד הטוב ביותר.

סרטון תדמית באנימציה

אז מתי ולמה נעדיף להשתמש בסרטון תדמית באנימציה?

התאמת סרטון התדמית לעסק או למוצר

כשאנחנו ניגשים לצלם סרטון תדמית לעסק אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו מתאימים את המוצר או העסק לסרטון אותו נפרסם. סרטון תדמית באנימציה ישרת אותנו בסרטונים מורכבים יותר, כאלה שקשה לצלם בוידאו. אם המוצר שלנו הוא לא מוחשי כמו לדוגמא אפליקציה נהיה חייבים להשתמש באנימציה. האנימציה תוכל להמחיש לנו בצורה הטובה ביותר את האפליקציה.
הנה דוגמא לסרטון תדמית שעשינו לאפליקציית Dance demy

חווית הצפייה

סרטון תדמית באנימציה מושך את תשומת לב הלקוחות. שימוש בצבעים ודמויות איתם הלקוח יכול להזדהות יגרמו לסרטון להצליח. סרטון תדמית שמצליח מעלה באופן מוכח את אחוזי המכירות ומגדיל את מערך הלקוחות שלכם.

השילוב המנצח

העולם עובר שינויים טכנולוגיים כל הזמן. בעולם הניו מדיה חשוב ליצור תוכן חדשני ורלוונטי. מחלקת השיווק שלכם צריכה לשים לב שהתוכן תואם למה שקורה במציאות. סרטוני התוכן שלכם צריכים להיות איכותיים ומקצועיים. נסו לשלב בסרטונים שלכם גם וידאו וגם אנימציה. זהו שילוב מנצח.
הנה דוגמא לסרטון שעשינו המשלב בתוכו גם וידאו וגם אנימציה לחברת kornit digital

כמובן שלא לכל עסק מתאים סרטון תדמית באנימציה בלבד

יש עסקים שחייבים סרטון תדמית מצולם בווידאו על מנת להציג את מהות העסק לדוגמא סרטוני תדמית לאתרי נופש. כדי לעשות לכם סדר בבלאגן אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו. ביחד נתאים לכם את הסרטון שמציג את העסק שלכם בצורה הוויזואלית הטובה ביותר. אצלנו בסטודיו גולן יש מחלקת אנימציה אשר יוצרת את הסרטון משלב התסריט ועד לסרטון האנימציה הסופי. כמו כן, באולפן ההקלטות שלנו אפשר לבצע הקלטת קריינות ולהתאים סאונדים לסרטון שמוסיפים לו נפח ועניין.

צרו איתנו קשר, בהצלחה!

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן