ג’ינגל עסקי לעסק שלי, צריך?

ג’ינגל עסקי לעסק זה בעצם שיר קליט וקצר כ-5 עד 15 שניות (יכול להיות גם יותר או פחות). מטרת הג’ינגל זה לתת מידע על העסק שלכם בזמן שהלקוח שלכם ממתין. בתוך השיר תשלבו תוכן רלוונטי. תוכן כמו פרטים על העסק, מידע נחוץ, הסבר על המוצר או השירות שאתם מציעים, דרכים ליצור קשר והכל במוזיקה נעימה ובדרך כיפית וחווייתית.
אפשר להשתמש בג’ינגל לכל מיני פלטפורמות: צליל המתנה נעימה לטלפון, פרסומת לרדיו ואפילו להשתמש בו כפתיח לסרטונים שיווקיים שאתם מעלים יחד עם הנפשת לוגו.

כולנו מכירים את העסקים שההמתנה הנעימה שלהם עושה כאב ראש ורק גורמת לנו לרצות לנתק את  חשוב שתדאגו שהג’ינגל שלכם יהיה נעים לשמיעה ושהדיקציה והקול של הזמר/ת יהיה מובן ונעים לשמיעה.

אז למה בעצם העסק שלכם צריך ג’ינגל?

לשווק לשווק לשווק

 

אנחנו מאמינים ששיווק העסק שלכם בדרכים מגוונות זה חובה. כל תוכן שיווקי הרי זה מבורך. ג’ינגל עסקי זה עוד דרך יצירתית לשווק ולמתג את העסק שלכם. ג’ינגל מקצועי, קליט ונעים לשמיעה יכול לעלות את הרמה של העסק שלכם.

פשוט ונוח

ג’ינגל עיסקי קצר וקולע, פשוט ונעים לאוזן יפגע בדיוק במטרה שלשמה הוא נוצר.

ג’ינגל עסקי משדר מקצועיות

כשלקוחות מתקשרים לבית העסק ושומעים ג’ינגל עסקי הם אוטומטית מרגישים שהעסק שאליו הם פונים הוא יותר רציני ומקצועי. ג’ינגל טוב הוא כזה המשדר מקצועיות.

נותן שירות אוטומטי

ג’ינגל עסקי זה ממש כמו עוד עובד שנותן שירות בעסק. ג’ינגל שעשוי בצורה טובה יכול לחסוך זמן גם לכם וגם ללקוחות שלכם. אם בצלצול ההמתנה הנעימה הלקוחות יקבלו פרטים רלוונטיים על בית העסק הם לא יצטרכו מענה אנושי כדי לקבל תשובות לשאלות.

 

לאחר שהבנתם קצת יותר על מה זה בכלל ג’ינגל עסקי אין לכם סיבה לא לעשות. באולפן ההקלטות שלנו בסטודיו גולן נכים לעסק שלכם ג’ינגל מקצועי. יחד ניצור ג’ינגל קליט ונעים לשמיעה, בדיוק כמו שדמיינתם. מזמינים אתכם ליצור קשר.

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן