שיווק באמצעות תוכן וידאו ואנימציה

עולם השיווק הוא עולם רחב, עם השנים המודעות של עסקים למערך שיווקי טוב עלתה. כדי שתצליחו להרים את העסק שלכם חייבים להשקיע בשיווק באמצעות תוכן וידיאו ואנימציה או כל תוכן שיווקי מקוון. במאמר זה נתמקד בשיווק באמצעות תוכן וידאו ואנימציה.

מה זה שיווק באמצעות תוכן?

שיווק באמצעות תוכן זה דרך בה מפרסמים את העסק לקהל היעד אותו מגדירים מראש בכל עולם הניו מדיה. 4 מטרות השיווק העיקריות הן-
משיכת תשומת לב של קהל היעד.
הרחבת הלקוחות.
הגדלת המכירות של השירות או המוצר.
העלאת המודעות לעסק. 

שיווק באמצעות תוכן וידאו ואנימציה

למה דווקא שיווק באמצעות וידאו?

בואו נודה באמת, יותר קל לנו לראות סרטון מאשר לאמץ את העיניים ולקרוא אותיות קטנות. סרטונים מושכים לנו את העין, גורמים לנו לרצות להמשיך לראות. סרטון וידאו טוב זה סרטון שמשלב בתוכו סאונדים מתאימים ומפעיל אצלנו רגש. הסרטון צריך להעביר את החוויה של העסק, המוצר או השירות שלכם לצופה.
הנה דוגמא לסרטון שיווקי שעשינו עבור המכללה האקדמית תל חי.
לחצו כאן לצפייה בעוד סרטוני שיווק בוידאו.

למה דווקא שיווק באמצעות אנימציה?

בעולם הדיגיטלי של היום יש המון מוצרים או עסקים שאין אפשרות לצלם אותם באמצעות סרטון וידאו כמו למשל אפליקציות. במקרה כזה, נשתמש בסרטוני אנימציה. סרטוני אנימציה הם דרך מרעננת, קלילה ויצירתית למשוך תשומת לב למוצר שלכם.
הנה דוגמא לסרטון אנימציה שעשינו לאפליקציית Dance Demy.
לחצו כאן לצפייה בעוד סרטוני שיווק באנימציה שלנו. 

אז מה עושים עם כל התוכן הזה?

עולם הניו מדיה מציע לנו מגוון ענק של פלטפורמות בהן נפרסם את סרטוני הוידאו והאנימציה שלנו. ריכזנו לכם פה את החשובים ביותר.

תוכן שיווקי באמצעות וידאו ואנימציה

YOUTUBE

אתר היוטיוב נולד בשנת 2005 והיום כולנו מכירים ומשתמשים בו. ביוטיוב כל אחד יכול להעלות ולצפות בסרטונים. יוטיוב הוא כלי לפרסום. תוכלו להעלות לשם סרטונים שמעלים מודעות, פרסומות, סיקורים למוצרים שמביאים צפיות ובהמשך גם לקוחות. באתר תוכלו לפתוח ערוץ תוכן משלכם עם תכנים של הסברה והדרכה, לצבור קהל ולהפוך למומחים בתחום שלכם מה שיביא לכם עבודה.
הנה דוגמא לערוץ “איך להפוך מותג ליהלום” סרטונים שאנחנו ערכנו.

TIKTOK & INSTAGRAM

עולם שלם של סרטונים קצרים ומהירים. נרצה או לא אלה פלטפורמות חזקות שאנו חייבים להשתמש בהם. יש עולם שלם של מובילי דעת קהל בפלטפורמות האלה. כל עסק או מוצר שמכבד את עצמו ורוצה להגדיל את החשיפה צריך לפתוח שם עמוד. בעמוד שלכם תעלו את התוכן השיווקי שלכם באמצעות וידאו, אנימציה ותמונות.

FACEBOOK

הסוס הזקן שאף פעם לא מתעייף. פרסום בפייסבוק מייצר תנועה. תגידו מה שתגידו, הוא עתיק, רק מבוגרים נכנסים אליו כל אלה לא נכונים. גם היום אחרי שנוצרו עוד כל כך הרבה רשתות חברתיות הפייסבוק שולט בעולם הניו מדיה. אל תוותרו על פרסום שם, זה לגמרי עושה את העבודה.

LINKEDIN

לא הרבה אנשים מכירים את הרשת הזאת. מי שמשתמש בה הוא קהל של עולם ההייטק ומנהלים. אז אם המוצר או השירות שלכם פונה לקהל היעד הזה שווה לכם לפרסם שם.

לסיכום, שיווק באמצעות תוכן וידאו ואנימציה עובד ועובד טוב. אך כדי שזה באמת יועיל לעסק ולשיווק שלו התוכן צריך להיות איכותי ומקצועי.
אנחנו בסטודיו גולן יצרנו סרטוני תוכן לעסקים רבים. הצוות שלנו יעזור לכם בשלב התסריט מתחילתו ועד סופו, נחשוב אתכם על מסר ונגדיר קהל יעד.
ביחד נייצר לכם סרטוני וידאו ואנימציה שיווקיים שיעיפו לכם את העסק גבוה.
אז יאללה בואו לקפה. מוזמנים ליצור קשר. 

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן