צילום זוגיות ליום האהבה והמשפחה

חודש פברואר הוא חודש של הכרת תודה ואהבה. בראשון לחודש מציינים את יום המשפחה וב-14 בפברואר את יום האהבה. הימים האלה מציינים את המשפחתיות, האהבה והחום.
עם הימים האלה בא גם לפעמים לחץ וחששות- “איך נצליח להפתיע את הקרובים שלנו השנה?” מה שוב פעם תקנו פרחים? שוקולד? הגיע הזמן למשהו מקורי וחוויתי.
אל חשש! סטודיו גולן כאן כדי לעזור לכם למצוא דרך מקורית וטובה לציין את הימים האלה. הרבה אנשים נוטים לחשוב שצילום זוגיות זה רק כשמתחתנים או כשנולד ילד. אבל גם יום כמו יום אהבה זה תירוץ טוב לדגמן את הזוגיות שלכם.

צילום זוגיום ליום האהבה

צילום זוגיות ליום האהבה והמשפחה

אין דבר יותר מרגש מתמונות של הזוגיות והמשפחה שלכם. יום צילומים כזה הוא חוויה זוגית משפחתית מגבשת והכי חשוב- יצירת זיכרונות מתוקים. אנחנו בסטודיו גולן צילמנו המון זוגות ומשפחות ברגעים המרגשים שלהם. יום אהבה והמשפחה זה בדיוק הימים לצלם בהם. את הצילומים אפשר לעשות במגוון לוקיישנים אותם נבחר יחד. אנו מאמינים שהתמונות צריכות לשקף את אופי הזוגיות והמשפחתיות שלכם. במהלך הצילום אנו לומדים להכיר אתכם ולתעד לכם את הזיכרונות הטובים ביותר.

צילומי זוגות ומשפחה בסטודיו גולן

את התמונות אפשר לעשות אצלנו בסט הצילומים של סטודיו גולן. תגיעו אלינו לסטודיו ומיד תרגישו בבית.

הנה דוגמא לצילום זוגיות ומשפחות שצילמנו אצלנו בסטודיו

 

צילומי זוגיות בטבע

התקופה הזאת השנה היא תקופה יפיפייה לצילומי חוץ. אם אתם זוגות ומשפחות שאוהבים לטייל בטבע צילומי חוץ זה בדיוק בשבילכם. סטודיו גולן נמצא בגליל העליון, הטבע מסביבנו מציע לנו כל כך הרבה לוקיישנים מטורפים לצילום.

הנה דוגמא לצילומי זוגיות שצילמנו בטבע

יום האהבה יום האהבה

 

לסיכום, יום האהבה ויום המשפחה הם מועדים שחשוב לציין ולהכיר בהם תודה על הזוגיות והבית שהקמתם. יום צילומים זה דרך מיוחדת לציין את זה. יום של כיף, חוויה, גיבוש וכן מגיע לכם לדמן את האהבה שלכם. אנחנו בסטודיו גולן ניצור לכם את הצילומים המושלמים שתתלו על הקיר ותהפכו לאלבום.
אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר! 

 

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן