מוכרים מוצרים באינטרנט? הנה כמה טיפים לצילום המוצר שלכם

צילום מוצר הוא חלק מעולם הניו מדיה. בשנים האחרונות התפתחה תרבות הצריכה באונליין. חנויות אינטרנטיות כמו אייבי ואמזון הפכו למעצמות. יותר ויותר אנשים החלו לרכוש מוצרים מכל העולם דרך האינטרנט. מה שהפך את תרבות הצריכה באונליין לעוד יותר מקובלת זה כמובן הקורונה- בתקופת הקורונה עלו אחוזי המכירות באינטרנט ב25% מהשנה שעברה. מהר מאוד בעלי עסקים הבינו שאתרי אינטרנט היא פלטפורמה חזקה ופתחו חנות אינטרנטית. בחנות האינטרנטית שלכם יופיעו צילומי המוצר שלכם.

אם פתחתם חנות באינטרנט ואתם מעוניינים למכור את המוצר שלכם חשוב שהחנות והמוצרים יראו איכותיים וימשכו את הלקוחות, בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם כמה טיפים לצילום המוצר שלכם- 

 חצובה-

חשוב שהצילום יהיה יציב, תוכלו להבטיח שזה יקרה בעזרת שימוש בחצובה.

 תאורה-

חשוב לפזר אור בצורה מקצועית, לא להשתמש רק בפלאש של המצלמה אלא להוסיף פנסים ותאורה מקצועית מסביב. אנחנו ממליצים לקנות אוהל אור שמיועד בדיוק לצילומי מוצרים. לחצו כאן אם אתם מעוניינים באוהל אור.

 רקע-

רקע התמונה צריך להיות בצבע אחיד. בדרך כלל הרקע יהיה בצבע לבן וככה המוצר שלכם יבלוט. כמובן שאפשר גם בצבע אחר אבל אנחנו ממליצים שצבע הרקע יהיה אחיד ובלי קשקושים.

 זוויות צילום המוצר-

כאשר אתם מעלים תמונה של המוצר שלכם לאתר חשוב שיהיה מבחר של תמונות של אותו המוצר מזוויות צילום שונות כדי להמחיש ולהראות ללקוח בצורה הטובה ביותר את המוצר.

 עריכת צילום המוצר-

אחרי שצילמתם את התמונות חשוב לערוך אותם בתוכנת עריכה טובה, לחדד ולשפר את התמונה.

סטודיו מקצועי לצילום-

כשמשכירים סטודיו לצילום עם צלם מקצועי שמכיר את העבודה, מוציאים את התמונות הכי טובות ויותר חשוב תמונות שמוכרות. אצלנו בסטודיו גולן תוכלו להשכיר אולפן צילום מוכן לצילום המוצרים שלכם וכן צלם מקצועי, כך שאם יש לכם מספר מוצרים לצלם תוכלו להשכיר את האולפן לכמה שעות ולהוציא את התמונות הטובות ביותר למוצרים שלכם. מוזמנים להציץ בעבודות שלנו ולהתרשם.

לסיכום, העולם הדיגיטלי ממשיך להתפתח מהר וחשוב שאתם בעלי העסקים והיזמים הצעירים תעמדו בקצב ותתאימו את אופי העסק והשירות למציאות הדינמית שבה אנחנו חיים. 
בהצלחה! 

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן