עריכת וידאו מרחוק – אונליין

אחד הדברים הטובים שמגפת הקורונה לימדה אותנו זה שעבודה מרחוק היא לגמרי אפשרית ואפילו מאוד נוחה. חשבתם פעם על עריכת וידאו מרחוק אונליין? בעזרת הזום (תוכנה לשיחות וידאו מרחוק) אפשר להיפגש עם קרובים מכל העולם, ליצור שיתופי פעולה ועסקים עם חברות או אנשים.  האם אפשר גם לבצע עריכת וידאו מרחוק דרך זום? אחד הכלים הטובים שהזום מאפשר זה אופציית “שיתוף מסך”. בעזרת שיתוף מסך אפשר לעבוד יחד ובשקיפות מכל מקום בעולם. כן אפשר גם לערוך וידאו מרחוק בצורה הזאת.

בסטודיו גולן אנחנו מציעים ללקוחותינו צילומים ועריכת וידאו של קליפים, סרטוני תדמית וסרטונים שיווקיים. כשמגיעים לשלב העריכה בדרך כלל אנו עורכים יד חופשית לעריכה ומחכים עד התוצר הסופי אך לא על כל הלקוחות זה מקובל והם רוצים להיות שותפים פעילים בשלב העריכה, כמובן שזה טבעי ולגיטימי. אחד הדברים שאנחנו מציעים בסטודיו גולן זה שאת שלבי העבודה על העריכה נעשה בזמן שפתוחה בינינו לבין הלקוח שיחת זום, ובעזרת שיתוף מסך הלקוח יראה בדיוק כל צעד שאנחנו עושים בעריכת הוידאו.

למי ולמה זה טוב?עריכת וידאו מרחוק - עבודה מהבית

עריכת וידאו מדויקת

האופציה של זום פתוח בשלבי העריכה מיודעת לאנשים מדויקים שיודעים בדיוק מה הם רוצים. כפי שציינו קודם יש אנשים שנותנים יד חופשית לעורכים ויש כאלה שחשוב להם לפקח ולראות שהכול מתפקד כשורה.

עבודה מרחוק

סטודיו גולן נמצא בקריית שמונה שבגליל העליון.  אופציית הזום מקלה על לקוחות שלנו שגרים רחוק מהצפון ומאפשרת עבודה עם אנשים מכל רחבי העולם.

חיסכון בזמן

אפשר כמובן לבקש גם לבוא להצטרף לעריכות שמתקיימות בסטודיו עצמו. אך כולנו מכירים את הסיטואציה שאנחנו יושבים עם בעל מקצוע ו-90% מהזמן אנחנו לא מבינים מה הפעולות שהוא עושה, הזום נותן לנו אופציה להמשיך בשגרה ובמשימות האחרות שיש עלינו לעשות ומדי פעם להציץ בזום ולראות שהכל עובד כמו שרצינו.

שקיפות בתהליך העבודה

כשאנחנו עורכים וידאו באונליין ואתם הלקוחות שלנו רואים הכל בשידור חי זה מייצר שקיפות מלאה. ככה תוכלו להיות בבקרה על התהליך וזמן העבודה שלנו. תוכלו לסמוך עלינו ולדעת שאנחנו עומדים במה שביקשתם.

לדוגמא קליפ שערכנו באונליין אחד על אחד עם הלקוח שלנו

לסיכום, אנחנו בסטודיו גולן מתמחים בצילומים ועריכה של כל צילומי הוידאו. החל מסרטונים שיווקיים ועד קליפים לאמנים. יש לנו 15 שנות ניסיון בעולם הניו מדיה ומתן שירות. למדנו איך לעשות הכל למען הנוחיות והאמון בינינו לבין הלקוחות שלנו. מתוך כך יצרנו את אפשרות עריכת הוידאו מרחוק באונליין אחד על אחד כיוון שהיא נוחה, שימושית, ומאפשרת שקיפות בינינו לבין הלקוח. לחצו כאן כדי לצפות בעבודות שלנו. אנחנו פה לכל שאלה, ייעוץ וקביעת פגישה. ליצירת קשר לחצו כאן

עבודה מרחוק באמצעות זום

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן