עריכת וידאו מקצועית

בעולם הניו מדיה סרטוני וידאו לעסק זה חלק חשוב ממערך השיווק. חשוב להתייחס לסרטון ברצינות ולהשקיע בו.
אחד הדברים שעושים הבדל משמעותי והופכים את הסרטון למושלם זה כמובן העריכה שלו.

עריכת וידאו לסרטוני תדמית

עריכת וידאו לסרטוני תדמית זה לא דבר פשוט, סרטון תדמית מוגבל בזמן וצריך להכניס לתוכו את השוטים הטובים ביותר שייצרו לעסק תדמית טובה. כשעורכים סרטון תדמית חשוב לשמור על קו אחיד לאורך הסרטון. הסרטון צריך להעביר מסר מדויק לקהל היעד שהגדרת. יש לבצע תיאום ציפיות עם העורך שבחרת וליצור שפה משותפת.

הנה דוגמא לסרטון תדמית שיצרנו וערכנו לגן אירועים “דג על הדן”

עריכת טכנית מול עריכה קריאטיבית

עריכת וידאו טכנית זה בעצם מצב שבו בעל העסק יודע בדיוק איך הסרטון צריך להראות והוא מעביר את זה לעורך. עורך הוידאו מבצע את העריכה בדיוק כמו שביקש בעל העסק. עריכת וידאו טכנית מתאימה לאנשים שיודעים בדיוק מה הם רוצים. לעומת זאת, עריכת וידאו קריאטיבית זה לתת לעורך הסרטון יד חופשית בעריכה. כשנותנים לעורך הוידאו יד חופשית חשוב שיהיה בעל ניסיון וידע בעולם הוידאו וכן גם בעולם השיווק. במצב כזה, עורך הוידאו חייב להכיר לעומק את העסק שלך כדי שיצליח להוציא לעסק תדמית שמתאימה לו.

שילוב אנימציה בסרטון וידאו

סרטון מוצלח צריך להעביר בזמן קצוב את אופי העסק ולהדגיש את המסרים החשובים. דרך טובה לשדרג את הסרטון ולמשוך את תשומת הלב של הקהל זה בעזרת אנימציה.
שילוב אנימציה בסרטוני וידאו הוכיחו את עצמם. עורך וידאו שיודע לשלב אנימציה ואפטר אפקטס יכול לתרום רבות לסרטון שלך מה שבאופן אוטומטי יגרום להגדלת החשיפה לעסק שלך.

שילוב סאונד בסרטון

סרטון טוב צריך לשלב סאונדים שמתאימים לשוטים השונים. הסאונד בסרטון מייצר אווירה. חשוב לבחור סאונדים שמשקפים את האווירה אותה אתם רוצים שהצופים שלכם יחוו. גם את זה העורך שלכם צריך לדעת לעשות כמו שצריך.

הכנו סרטון קצר שמסביר על תהליך העבודה של סרטון תדמית

לסיכום, כדי שהסרטון שלך יהיה מוצלח ויעביר את המסר של העסק שלך בצורה הטובה ביותר חייב לבחור עורך וידאו מקצועי.
אצלנו בסטודיו גולן אפשר לעשות הכל במקום אחד, גם לצלם, לערוך, להוסיף אנימציה וכן גם להקליט קריינות ולהוסיף סאונדים מדויקים.
בנוסף, יש אצלנו אפשרות לעריכת וידאו מרחוק באמצעות הזום.
לצפייה בעוד עבודות וסרטונים שערכנו אפשר ללחוץ כאן. 
אז למה לחכות? אפשר ליצור איתנו קשר ויחד ניצור ונערוך לך את הסרטון הטוב ביותר.

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן