צילום מקצועי בטלפון שלכם

לטלפונים של היום יש מפרט שלא יבייש מפרט של מצלמה מקצועית של צלמים. נכון, ברור שעדיין לצלם מקצועי יש יתרונות וברור שיהיו הרבה יותר פיצ’רים לצילום עם מצלמה מקצועית, אבל כשרוצים לצלם משהו משפחתי ולא ממש נחוץ להזמין צלם מקצועי בשביל היום כיף בשבת עם הילדות בפארק… אז הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להיות קצת יותר בשליטה לגבי איכות הצילום ויפתחו לכם כמה חסמים לגבי צילום מקצועי בטלפון שלכם. מוכנים?

 

שימוש בחצובה

Two blogger brothers record videos on their phone using a tripod. Children and modern technologies

חצובה תעזור לשמור על המצלמה שלכם יציבה ולמנוע רעידות. במיוחד אם אתם מצלמים בתאורה חלשה.  לחצובה יש תפקיד חשוב ביצירת סרטונים בעלי מראה מקצועי עם הטלפון, כמובן שיש חצובות מותאמות במיוחד לטלפונים. היא עוזרת לשמור על הצילום יציב ללא תזוזות ומעבר לצילום יציב, כאשר מצלמים סטילס(תמונות סטטיות), זה חשוב במיוחד לצילום בתאורה נמוכה, כדי לקבל תמונות חדות ולא מרוחות.

 

השקיעו במיקרופון טוב

בצילום וידאו מקצועי בטלפון, המיקרופון המובנה ברוב הסמארטפונים מתאים לשימוש מזדמן, אבל אם תרצו לצלם וידאו עם סאונד ברור ואיכותי, תרצו להשקיע במיקרופון נפרד. יש כמה סוגים של מיקרופונים שיכולים להתאים לסמארטפון, הנפוץ ביותר כשמצלמים סרטונים לטיקטוק ורוצים שהסאונד יצא ברור זה מיקרופון דש שנתפס על החולצה ומתחבא מאחורי הצווארון בדרך כלל.

 

תכננו את הצילומים שלכם

טוב, זה כבר טיפ למקצוענים, אבל ברור שלפני שמתחילים לצלם, הקדישו זמן לחשוב איך אתם רוצים שהתמונה תצא. לא מומלץ ללחוץ ישר על כפתור הצילום, תבחנו זוויות, תביטו בכיוון אור השמש ותמצאו את התאורה המתאימה ביותר למצולמ/ת. תראו מה יש מסביב ואולי תמצאו פריים יותר מעניין.

 

השתמשו באור טבעי

Half length of young handsome african black curly hair woman taking a photo using smartphone - technology, photography, social network concept

במידת האפשר, נסו להשתמש באור טבעי(שמש) כדי להאיר את התמונות שלך. זה יעניק לסרטון שלך מראה טבעי ואורגני יותר ויעזור לו להיראות פחות “מלאכותי”. חשוב מאוד להימנע מפלאש בכל צילום אלא אם כן זה ממש בלתי אפשרי. בחלק מהטלפונים יש אפשרות להאריך את זמן החשיפה ובכך לקבל יותר אור אבל אז כמובן חשוב להשתמש בחצובה. אם זה בתוך הבית למשל, נסו לקבל את האור מהחלון ולכבות את שאר האורות בחדר. קיר לבן יחזיר מחזיר אור בצורה מצויינת, השתמשו בזה.

 

ערכו את הצילומים שלכם

Digital Device Photography Editing Concept

גם אם אתם מרוצים מהצילומים שצילמתם, קצת עבודת פוסט-פרודקשן, אפליקציה לעריכת תמונות, ליטוש קל, הגברת צבעים וסטורציה, כל אלה יכולים לסייע רבות ביצירת תמונה איכותית ומקצועית. אל תתביישו לנסות אפקטים שהאפליקציה מציעה וכמובן נסו להתאים את האפשרויות עריכה של התמונה עד שתגיעו לתוצאה מושלמת מבחינתכם. חשוב להסתכל על התמונה לפני ואחרי העריכה ולבחון אם הפכנו את התמונה לטובה יותר או שהרסנו (לפעמים גם זה קורה, אז פשוט להתחיל מחדש את העריכה ולנסות שוב).

 

אנחנו כבר מחכים לראות את התמונות שאתם מוציאים. וכמובן מזכירים לכם שאצלנו בסטודיו גולן יש את מיטב הצלמים המקצועיים לצילום סטילס איכותי בסטודיו או בחוץ ואתם מוזמנים ליצור קשר ולהתאים יום צילומים לדברים שבאמת שווה לצלם בצורה מקצועית.

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן