5 טיפים ודוגמאות שיהפכו את התוכן השיווקי שלך לאפקטיבי יותר

עולם המדיה מפוצץ בתוכן. הרשתות החברתיות הפכו לשוק שבו כל אחד מנסה למכור הכי הרבה. קיים קושי רב להתבלט.
עסקים רבים מוציאים כספים אדירים על תוכן שיווקי, הרבה פעמים התוכן הזה לא מניב תוצאה רצויה.
הפוסט הזה נועד כדי לעזור לך להפוך את התוכן שלך לאפקטיבי יותר, שיצליח לעשות את העבודה וככה קהל הלקוחות שלך יגדל.

תוכן שיווקי

5 טיפים איך ליצור תוכן שיווקי מוצלח

הגדרת קהל יעד

הרבה בעלי עסקים שנתקלים בשאלה הקשה מי קהל היעד שלהם עונים- “כולם”. זוהי טעות נפוצה וחמורה. לכל מוצר או שירות יש קהל יעד ספציפי שחשוב להגדיר אותו. ככל שההיכרות שלך עם קהל היעד והצורך שלו יהיה גדול יותר ככה יהיה אפשר לשווק את המוצר שלך בצורה טובה יותר.
אנחנו מציעים לך קודם כל להגדיר את קהל היעד שלך על ידי סממנים דמוגרפים כמו גיל, מגדר, השכלה וכדומה.. לאחר מכן, יש ליצור דמות פיקטיבית המייצגת את קהל היעד שלכם, המטרה היא לתאר את הדמות, את הסיפור שלה ואת הצורך שלה, המוצר שלך צריך להוות פתרון לצורך שלה.

דוגמא: עסק לנעליים נוחות לנשים בהריון.
קהל היעד- נשים בהריון.
יצירת דמות פיקטיבית המייצגת את קהל היעד- דנה, בת 29, נשואה, גרה בחיפה. דנה נמצאת בהריון בחודש מתקדם וסובלת מכאבים חזקים בברכיים וברגליים. דנה מחפשת נעליים נוחות שיקלו על הכאבים שהיא מרגישה.

תיאור הצורך או התשוקה של קהל היעד

את הצורך או התשוקה של קהל היעד שלך נציג בתחילת הסרטון. המטרה היא לייצר תחושת הזדהות של הקהל שצופה בסרטון. קהל היעד שלך צריך לצפות בסרטון וכבר בתחילתו להרגיש שיש לו סיבה מספיק טובה להישאר לראות אותו עד הסוף. לצורך העניין נמשיך עם הדוגמא של הנעליים לנשים בהריון- סרטון לעסק מסוג כזה אפשר להתחיל בסצנה של אישה בהריון שכבר מתקשה ללכת בעקבות הכאבים והנעליים הלא נוחות בהם היא משתמשת.

מה הלקוח מרוויח מהמוצר או השירות שלך

קהל היעד שלך לא מעוניין לשמוע כמה המוצר שלך מוצלח וכמה ניסיון יש לך. הקהל שלך מעוניין לדעת מה יצא לו מזה. לפני שרצים לנפנף ללקוח במוצר שלך צריך לחשוב אילו תועלות ירוויח מהשימוש במוצר, זהו אחד הטיפים החשובים. צריך להגדיר בצורה מדויקת מה יצא לו מזה? מה הוא ירוויח מזה או להפך מה הוא יכול להפסיד אם לא ישתמש במוצר שלך. בדוגמא של דנה היא תרוויח מזה נוחות והקלה משמעותית בכאבים, אם לא תשמש היא תמשיך לסבול מהכאבים.

מספיק לדבר על עצמך

בואו נודה באמת, אנשים מעניינים בעיקר את עצמם. הנטייה שלנו היא רק לדבר על עצמנו ועל כמה אנחנו מצליחים. יותר ויותר בעלי עסקים נופלים בזה. לאנשים נמאס לשמוע כמה המוצר שלך והשירות שלך הוא הכי טוב ומקצועי. הטיפ הזה מתחבר לקודם, כדי ליצור סרטון שיווקי טוב צריך לדבר אל הלקוחות שלך לתת תחושה לכל לקוח שהוא המרכז. זה באמת מאתגר לנסות לדבר רק על התועלות שלך הלקוח ולא על העסק עצמו. כדי להצליח לעשות את זה אנחנו מציעים לעשות תרגיל שבו תתאר את העסק שלך מבלי להגיד פעם אחת אני, אנחנו, העסק שלנו וכל היוצא בזה.

הנעה לפעולה

חוק ברזל בכל תוכן שיווקי בין אם זה פוסט או סרטון זה להניע לפעולה. אנשים צריכים שיפעילו אותם, שיגידו להם מה לעשות. חשוב להתאים את ההנעה לפעולה בפלטפורמה בה מתפרסם התוכן. אם לדוגמא הפלטפורמה לפרסום היא רשת חברתית כמו פייסבוק או אינסטגרם צריך להניע את הקהל לפעולה בתוך הפלטפורמה עצמה. במקום לבקש שיצרו איתך קשר בקש שיגיבו על הפוסט, ככה הפוסט יקבל חשיפה גדולה יותר.

5 הטיפים האלה הם חשובים ביותר. ברגע שהגדרנו אותם אפשר להתחיל לחשוב איך לתרגם את זה לסרטון יצירתי שיצליח להגדיל את קהל הלקוחות שלך וגם את הרווחים. אנחנו בסטודיו גולן יכולים לעזור לך. יחד נגדיר את קהל היעד והצורך עליו העסק שלך עונה. לאחר מכן, נכתוב תסריט המתכתב בדיוק עם אופי העסק שלך. כל מה שנותר לך הוא רק ללחוץ על פרסם.

רוצה לשמוע עוד? אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע!

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן