5 טיפים איך לקדם את סרטון התדמית שלך

אם הגעתם לקרוא את המאמר הזה סביר להניח שעשיתם צעד נכון וצילמתם לעסק שלכם סרטון תדמית. אם חלקם עדיין לא צילמו סרטון כזה ועדיין מתלבטים אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולקרוא מדוע העסק שלכם מוכרח שיהיה לו סרטון תדמית איכותי. כמובן שלעשות סרטון תדמית טוב זה לא מספיק, אחרי שהסרטון שלנו מוכן אנחנו צריכים לעבוד קשה על לקדם אותו ולהפיץ אותו במגוון הפלטפורמות הרלוונטיות. אז מה הם הדרכים לקדם את סרטון תדמית?

ריכזנו עבורכם 5 טיפים שיעזרו לכם לקדם את הסרטון תדמית העסקי שלכם.

לקדם סרטון תדמית

 להציג ללקוח בפגישה הראשונה-

בכל פגישה עם לקוחות חדשים יש להציג את סרטון התדמית של העסק. סרטון תדמית הוא הפנים החדשות של העסק שלכם, הסרטון צריך להציג בצורה הטובה ביותר את בית העסק.

 פרסום ממומן זה לא מילה גסה-

שיווק העסק זה לא דבר קל ופשוט. כדי להצליח לפחות בהתחלה להניע את הפרסום מומלץ לשלם עבור פרסום ממומן. שימו לב- אנחנו ממליצים להיעזר בחברה מקצועית שעושה פרסום ממומן ולא לעשות בעצמכם אלא אם כן למדתם את זה ואתם יודעים איך לעשות את זה בצורה הנכונה. אנחנו ממליצים על חברה בקידום תוכן שיווקי – Expert Digital.

חתימה-

כפי שאמרנו הסרטון תדמית הוא הפנים שלכם ואתם צריכים ללכת איתו יד ביד בכל מקום ובכל פגישה. אנחנו ממליצים לשים את הסרטון בחתימה של העסק שלכם למטה בכל הודעת מייל שאתם שולחים.

לקדם את סרטון תדמית ברשתות חברתיות-

רשתות חברתיות הן הקניון הגדול בעולם היום. פרסום טוב ברשתות החברתיות הוא הכרחי וחשוב. גם בפרסום ברשתות חברתיות אנחנו ממליצים לעשות קידום ממומן וגם פה לקחת חברה או אדם שעושה את זה באופן מקצועי.

לקדם סרטון תדמית באתר שלכם-

חשוב מאוד להטמיע את סרטון התדמית באתר האינטרנט שלכם. חשוב לשים לב שאתם שמים את הסרטון בעמוד הבית ולא בעמוד פנימי, סרטון התדמית הוא הדבר הראשון שצריך לראות.

דוגמא לסרטון תדמית שיצרנו למכון יופי-

לסיכום, אנחנו מאוד ממליצים לעשות סרטון תדמית לעסק אבל כמובן לפרסם אותו ולהשתמש בו נכון. בסופו של דבר הסרטון הוא כלי שיווקי שצריך לדעת איך לעבוד איתו. אם אין לכם סרטון תדמית  ואתם מעוניינים לעשות כזה אנחנו מזמינים אתכם אלינו לסטודיו גולן. ביחד נעשה את הסרטון בדיוק כפי שאתם מדמיינים משלב כתיבת התסריט ועד לתוצאה הסופית. תוכלו ללחוץ כאן ולצפות בדוגמאות נוספות לסרטונים.

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן