הזמנה דיגיטלית לחתונה- ככה מזמינים היום

עולם ההזמנות לאירועים מאוד השתנה. פעם היינו צריכים לעצב הזמנות, ללכת לבית דפוס ולשלוח לכל אחד מהאורחים בדואר. היום זה כבר פחות כאב ראש. הזמנה דיגיטלית לאירוע היא אופציה הרבה יותר נוחה ונגישה מההזמנות המודפסות הקלאסיות של פעם (מעטפות, מכירים?) העולם השתנה ואנחנו צריכים להתאים את עצמנו. וחוץ מזה- לא חבל על הנייר?

היופי בעולם ההזמנות הדיגיטליות

השמיים הם הגבול, בעוד שהזמנה שנשלחת בדואר מקבעת אתכם לתבנית אחת, בהזמנה בעולם הדיגיטלי קיימות המון אופציות לעצב את ההזמנה בכל סגנון שתרצו בין אם זו תמונה, וידיאו או הזמנה מונפשת/אנימציה.

הכנו לכם הסברים ודוגמאות להזמנה דיגיטלית מושלמת לאירוע שלכם:

הזמנה דיגיטלית קלאס באפס מאמץ

כמובן שהאופציה הקלאסית היא עיצוב הזמנה רגילה, בין אם זה תמונה של הזוג עם כיתוב או רק עיצוב גרפי שמיועדת ומתאימה לשליחה בוואצפ. אנחנו בסטודיו גולן יכולים לצלם את הזוג או את בעל האירוע ולעצב הזמנה דיגיטלית שווה. אם אתם רוצים לחסוך כסף האופציה הזאת היא גם הכי זולה ואתם יכולים לעשות אותה בעצמכם בכל מיני אפליקציות. אנחנו ממליצים בחום על אפליקציה שנקראת Canva.
דוגמא להזמנה שעשינו-

הזמנה דיגיטלית באנימציה

הזמנה באנימציה היא דרך חדשנית ומרעננת שמציע לנו העולם הדיגיטלי. ככה תוכלו להפוך כל הזמנה למקורית ויצירתית יותר. יתרון נוסף שיש להזמנה דיגיטלית זה שאפשר להוסיף שמע וסאונד וככה ההזמנה יכולה להיות הרבה יותר אישית ומרגשת. אצלנו בסטודיו גולן שחר האנימטור שלנו מומחה בכל הקשור להזמנות דיגיטליות לכל אירוע ולכל זוג. ביחד הוא יצור לכם את ההזמנה שהכי מתאימה למי שאתם ומה שאתם רוצים לשדר.
הנה דוגמא לעבודות שעשינו:

מצגת תמונות/סרטונים אישית

ישנה אפשרות גם לקחת תמונות וסרטונים של הזוג מכל השנים ולהפוך את זה לסרטון קצר, מקורי ומגניב עם כל כיתוב שתחליטו להוסיף. מגוון תמונות וסרטונים שלכם זה בהחלט אופציה להזמנה מרגשת, אישית ומקורית.

הזמנה מעוצבת בפוטושופ – צילום באולפן

אצלנו בסטודיו גולן קיימת האופציה להצטלם על גבי רקע אחיד באולפן שלנו בקרית שמונה ולבחור כל רקע שתבחרו, נוכל לעזור לכם עם הרעיונות וליצור איתכם יחד משהו מקורי שלא ראו אצל אף זוג אחר. אם אתם זוג יותר ספונטני והומוריסטי הזמנה כזאת יכולה להיות מרעננת ומצחיקה.
דוגמא להזמנה שעשינו:

לסיכום, אל תבזבזו את הזמן שלכם על שליחת הזמנות בדואר. נכבשנו על ידי העולם הדיגיטלי וצריך לדעת להשתמש בו בחכמה. אנחנו בסטודיו גולן ממליצים לכם לפנות אלינו ויחד נוכל ליצור לכם את ההזמנה המושלמת.
ליצירת קשר לחצו כאן.

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן