צילום אופנה לבגדים – ככה מתכוננים לזה

יש לכם עסק או מותג שקשור לעולם האופנה? אתם חייבים לארגן יום צילום אופנה לבגדים שאתם מוכרים. במציאות של היום כמעט לכל מותג אופנה וחנות בגדים יש אתר אינטרנטי שבו אפשר לקנות אונליין את הבגדים. אופנה זה דבר דינאמי שמשתנה מתקופה לתקופה. כל עונה נכנסות לחנויות בגדים וקולקציות חדשות שתואמות את האופנה העכשווית. אם אתם רוצים להשאר באופנה אתם צריכים תוכן שיווקי וצילומים מעודכנים של הבגדים שאתם מוכרים.

איך מתכוננים ליום צילומי אופנה לבגדים שלכם?

המסר שנרצה להעביר דרך צילומי הבגדים

צילומי האופנה שלנו צריכים להעביר מסר ללקוחות ולספר להם על הבגד דרך התמונה בלבד. יש חשיבות רבה לבחירת הלוקיישן. אם לדוגמא אנחנו מוכרים פיג’מה, הצילום יתבצע במקום שבו סביר שנלבש פיג’מה לדומא בסלון בבית. לעומת זאת, אפשר גם לעשות ההפך ולעורר פרובוקציה. קחו לדוגמא את הקמפיין שעשו דלתא “אפשר בפיג’מה”. המסר שדלתא ניסו להבהיר היא שהפיג’מות שלהם נוחות ומתאימות להכל.

בחירת סטייליסטית מקצועית

אחד הדברים החשובים ביותר הוא כמובן בחירת הבגדים. בחרו לכם סטייליסטית מקצועית שתתלווה אליכם ליום הצילומים. הסטייליסטית תבחר את הבגדים המתאימים ביותר ללוקיישנים ולדוגמנים השונים. הבגדים שתבחר צריכים להיות על פי המסר שאותו רצינו להעביר.

מאפרת במהלך הצילומים

יום צילום אופנה ובגדים הוא ארוך, חשוב שתלווה אתכם מאפרת מקצועית. בגדים ולוקיישנים שונים דורשים איפור שונה. במידה והצילומים הם בשטח חייב לדאוג שתהיה מאפרת ומעצבת שיער שתוודא שהדוגמנים והדוגמניות נראים כמו שצריך.

סטודיו מקצועי לצילום

יום צילומים ארוך שכזה דורש סטודיו מקצועי לצילום. אחד הדברים החשובים בהפקת צילומי אופנה זה שהדוגמנים והדוגמניות ירגישו בנוח בסט הצילומים ויהיו משוחררים. הדינמיקה עם צוות הצילום משפיעה באופן ישיר על האווירה בסט ועל איך שהתמונות יוצאות בסוף. לכן, חשוב לבחור צוות צילום שיהיה גם מקצועי אבל לא פחות חשוב שיהיה נעים לעבוד איתו.

אנחנו בסטודיו גולן הפקנו לא מעט צילומי אופנה לחנויות ורשתות בגדים. צילומי האופנה האחרונים שעשינו היו לרשת המוכרת יפו תל אביב. בחרנו לוקיישנים ולוקים שונים. כל סט צילום ולוק שנבחר העביר מסר אחר שמטרתו לגרום ללקוחות לרכוש את הבגדים.

הנה כמה דוגמאות מהלוקיישנים השונים

צילום בגדים על רקע בריכה בבית מלון יוקרתי

צילום אופנה לבגדים

סט צילום אותנטי בחוות סוסים

צילום אופנה לבגדים

 

 צילומי אופנה בסט קלאסי בסטודיו גולןצילום אופנה לבגדים

 

 

אצלנו בסטודיו העבודה נעשית ביחד ואנחנו לא משאירים אתכם לבד. ביחד נחשוב איך אנחנו מעבירים את המסר שבחרנו בצורה הטובה ביותר, נבחר לוקיישנים מתאימים ונתאים אותם ללוקים ולבגדים השונים שבחרנו לצלם. בעזרת ציוד מקצועי של תאורה, מצלמות ועדשות נצלם לכם לעסק גם צילומים לאתר המכירות וגם צילומי תוכן שיווקי לרשתות החברתיות. כמובן שמעבר לצילומי סטילס אפשר ואף רצוי לצלם סרטון תדמית למותג האופנה שלכם.

סרטון תדמית שהפקנו ליפו תל אביב ביום הצילום

אנחנו מזמינים אתכם לצפות בעוד עבודות וצילומים שלנו. אל תהססו ליצור קשר.

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן