צילום באולפן ירוק

צילום באולפן ירוק או כמו שרובנו מכירים “גרין סקרין” (Green screen) היא טכניקת צילום המיועדת לצילומי וידאו. משתמשים בצילום כזה בעיקר להפקות וידאו לטלוויזיה, קליפים ושידורים חיים. המטרה העיקרית בצילומים על גבי מסך ירוק זה החלפת רקע הצילום לכל רקע שנרצה. תהליך החלפת הרקע נקרא קומפוזיטינג והוא יכול לקרות תוך כדי הצילום או לאחר הצילום בשלבי העריכה.

צילום באולפן ירוק? למה ומתי נצטרך את זה?

אולפן עם מסך ירוק

הקלה על הפקות צילום מורכבות

קיימים סרטי וידאו שמצריכים צילומי חוץ. לא תמיד קל להפיק ולבצע צילומי חוץ מסיבות כמו כשלי מזג אוויר וחוסר בציוד מתאים.
הרבה פעמים נעדיף להשתמש בצילומי וידאו על רקע של מסך ירוק. אולפן ירוק מקצועי ייתן תוצאה איכותית בדיוק כמו צילומי חוץ. היתרון באולפן ירוק זה שאפשר לצלם כמעט הכל ממקום אחד.

סרטון תדמית בשילוב אנימציה ואולפן ירוק

נניח שאתם מפתחים אפליקציה או סטארט אפ דיגיטלי ואתם רוצים לצלם למוצר שלכם סרטון תדמית שיווקי. בניגוד לסרטוני תדמית לבתי מלון או מסעדות צילומים לסרטון תדמית לאפליקציה יהיו קצת שונים. כיוון שאפליקציה היא כלי דיגיטלי עדיף להשתמש בסרטון תדמית שמשלב בו אנימציה, נעשה זאת כדי להכיר ולהמחיש ללקוח בצורה ברורה את השימוש באפליקציה. כלי צילומי שיכול להוסיף ולעזור לנו הוא לצלם את הסרטון באולפן הירוק, וברקע שנבחר נשים סרטון של האתר או האפליקציה שאתם משווקים.

החלפת רקע המסך בזמן אמת בשידור לייב

מכירים תחזית מזג אוויר? התחזית משודרת בשידור חי אבל מצלמים אותה על גבי מסך עם רקע אחיד. את רקע המסך שנבחר מציגים תוך כדי השידור. האופציה של החלפת הרקע במהלך הצילומים היא יתרון גדול שמאפשר לצלם שידורים חיים על גבי כל רקע שנרצה.
בתקופת הקורונה נחשפנו יותר אל עניין השידורים החיים, הצורך לצילומים כאלו גדל. אז אם יש לכם תוכנית אונליין בשידור חי אבל אין לכם סט צילום תוכלו לצלם על גבי מסך ירוק ולבחור כל רקע שתרצו.

באיזה סוג סרטונים אני יכול להיעזר בצילום באולפן ירוק?

סרטוני תדמית לאפליקציות ואתרים.

סרטוני הסברה והדרכה.

שידורים חיים של כנסים, תוכניות, חדשות וכל תוכן שתרצו.

קליפים לזמרים וזמרות.

אצלנו בסטודיו גולן קיים אולפן ירוק, המסך שלנו מעוגל ויש לו שתי פינות מה שנותן לצילום נפח ועומק. אורך המסך הוא 4.5 וגובהו 6 מטרים.
צוות הסטודיו מומחה בכל הקשור לצילומים על גבי מסך ירוק והטמעת רקעים בצורה האיכותית ביותר.

מוזמנים ליצור איתנו קשר.

 

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן