כמה עולה סרטון תדמית לעסק?

השאלה כמה עולה סרטון תדמית לעסק היא שאלה גדולה. התשובה לשאלה זו היא דינמית ולא חד משמעית. זה בערך כמו לשאול כמה עולה רכב? הכל תלוי בצרכים של העסק ובכמה אנחנו כבעלי העסק רוצים להשקיע בסרטון שלנו. סרטון תדמית הוא ממש כמו איש מכירות לעסק שלכם שזמין 24/7 ונגיש לקהל היעד שלכם.

יש מבחר עצום של סוגי סרטוני תדמית. החל מסרטוני וידיאו פשוטים של הצגת העסק. ועד סרטונים מורכבים יותר הדורשים שחקנים, מוזיקה, קריינות ואולי בכלל סרטון אנימציה. סוג הסרטון והמחירים משתנים בהתאם לצורך של העסק וכמות התקציב שתרצו להשקיע.

אז כמה לדעתכם עולה סרטון תדמית מקצועי לעסק?

לפני שאתם ניגשים לבחור לכם צוות מקצועי שיצלם ויעשה לכם את סרטון התדמית אשר יציג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר ריכזנו עבורכם כמה שאלות שחשוב שתשאלו את עצמכם לפני וככה תדעו בצורה ברורה ומדויקת יותר מה אתם מחפשים-

  1. מי קהל היעד שלכם?

    לפני שאתם ניגשים לצלם סרטון תדמית לעסק צריך לדעת מי הקהל שאליו אתם פונים, לאיזה טווח גילאים המוצר שאתם מוכרים מתאים? סרטון התדמית ישתנה ויראה אחרת בהתאם לקהל הספציפי שאליו נפנה. 

  2. האם העסק או המוצר הוא פיזי וניתן לצלם אותו?

    היום לכל מוצר שתרצו למכור יש דרכים שונות להציג ולפרסם. אם לדוגמא המוצר הוא אפליקציה סרטון התדמית יהיה באנימציה אשר מתאימה לאופי האפליקציה. אם הסרטון הוא למסעדה או בית מלון נשתמש בצילום וידיאו ונוכל לשדרג את הסרטון בתוספות של אנימציה.

  3. מה התקציב שלכם?

    בסוף הבחירה איך יראה הסרטון היא שלכם בלבד. אנחנו מאמינים שעסק שרוצה להצליח ולהתפתח צריך שיהיה לו סרטון תדמית כחלק ממערך השיווק של העסק או המוצר. אחרי שעניתם לעצמכם על כל השאלות למעלה אנחנו ממליצים לשבת ולתכנן תקציב, כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם להשקיע. הנה טיפ: חישבו כמה לקוחות צריכים להגיע אליכם דרך הסרטון עד שתכסו את עלות ההשקעה בסרטון ותרוויחו.

בין אם אתם עדיין מתלבטים אם אתם צריכים סרטון תדמית לעסק או לא, אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את המאמר שלנו בנושא.
יש לנו רק בקשה אחת חשובה- סרטון תדמית הוא הפנים של העסק שלכם, שימו לב מה אתם מפרסמים. אל תתפשרו על סרטון שאתם מרגישים שלא משרת לטובה את העסק שלכם, לפרסום הזה יש השלכות. אל תחפשו קיצורי דרך, השקיעו בשיווק שלכם ובחרו בקפידה את הצוות שיפיק עבורכם את הסרטון.

אנחנו בסטודיו גולן מספקים הכל במקום אחד. סטודיו לצילום, מחלקת אנימציה ואולפן הקלטות. שילוב המחלקות יוצר סרטון תדמית מקצועי לעסקים. אנו מלווים אתכם משלב התסריט ועד התוצר הסופי. בעזרת שיתוף פעולה והקשבה מלאה לרצונות שלכם ניצור סרטון תדמית מושלם.
מוזמנים לראות דוגמאות של סרטוני תדמית ושיווק שהפקנו לעסקים וחברות וכמובן ליצור קשר לפגישה וייעוץ.

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן