צילומי איפור שיער

כל מאפרת ומאפר צריכים שיהיה להם תיק עבודות הכולל בתוכו תמונות מקצועיות. דרך טובה להגדיל את תיק העבודות היא בעזרת צילומי איפור שיער. מגוון תמונות וסרטונים של תהליך העבודה יגדילו את הפרסום והקהל שלכם. מכאן, חשוב שהתמונות יצאו מקצועיות, איכותיות וידגישו את העבודה שלכם בצורה הטובה ביותר. קיימים הרבה דברים שצריך לשים לב אליהם כשמצלמים את הלקוחות שלכם. אחד הדברים החשובים זה זווית צילום ותאורה נכונה. להרבה מאפרות ומאפרים יש ציוד תאורה ביתי. דוגמא לציוד ביתי זה מנורת רינג. אחרי כל לקוחה הן מצלמות אותה עם מצלמת הפלאפון הנייד. התאורה הביתית הזאת היא חשובה, אין ספק שמאפרים צריכים שיהיה להם את הציוד הזה בבית. בנוסף לצילומים הביתיים בעזרת הפלאפון אנחנו ממליצים למאפרות, מאפרים ומעצבי שיער לבוא אלינו לסטודיו גולן ליום מרוכז של צילומי איפור ועיצוב שיער.

הנה 3 סיבות עיקריות מדוע צריך יום צילומי איפור שיער מקצועי בסטודיו-


אל תתפשרו על איכות בצילומי איפור שיער

בסופו של דבר, לא משנה איזה תאורה מטורפת תהיה לך בבית, סטודיו לצילום עם סט שמיועד בדיוק לתמונות כאלה, עם ציוד של מצלמות, תאורה מקצועית ועם צלמים שלמדו ויש להם ניסיון בתחום יוציא לך תמונות יותר טובות מהתמונות בטלפון.

 תנו לנו לעזור לכם בצילומים

ביום צילומים בסטודיו המאפרת או המאפר מרוכז אך ורק באיפור ובעבודה שלו. אין צורך שתתעסקו במהלך האיפור בצילומים של התהליך, אנחנו נצלם הכל עבורכם וככה גם נחסוך לכם זמן.

 על הדרך גם סרט תדמית מקצועי

בנוסף לתמונות שנעשה בסטודיו, נוכל לצלם גם סרטון תדמית איכותי לעסק שלך שמראה את כל תהליך האיפור מההתחלה ועד הסוף. הסרטון הזה הוא תוכן שיווקי נחוץ לכל עסק.
הנה דוגמא לסרטון תדמית שצילמנו אצלנו בסטודיו גולן- 

לסיכום, כל מאפרת או מאפר צריך להראות לפרסם ולהראות כל הזמן במדיה החברתית את העבודות שלו ביום יום. אבל, יש לשלב את התוכן היום יומי עם צילומים מקצועיים שייכנסו לתיק העבודות הרשמי שלכם. תוכלו לנצל גם יום כזה לשיתופי פעולה עם קולגות מהתחום כמו לדוגמא מעצבת שמלות כלה, ביחד תוכלו להוזיל עלויות וליצור חיבורים מעניינים.

צוות סטודיו גולן מזמינים אתכן ואתכם ליצור איתנו קשר ולקבוע יום צילום חוויתי עם תוצרים מושלמים עבור העסק שלך.

 

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן