קליפ לאירוע והקלטות בלי לשבור את הראש

כולנו יודעים שאירועים זה דבר מרגש אך באותה נשימה גם מלחיץ ומורכב. כולנו רוצים שהחגיגה או האירוע שאנחנו עושים יהיה בלתי נשכח וברמה הגבוהה ביותר. ישנן הרבה הכנות שצריך לעשות לפני האירוע בין אם זה חגיגות בר/בת מצווה, חתונה, יום הולדת ובעצם כל אירוע דורש הכנות ברמה הטכנית וברמת התוכן והחלק האומנותי באירוע. אנחנו פה כדי להתמקד בחלק של התוכן באירוע ולעשות לכם קצת סדר באפשרויות שעומדות לפניכם. אז הנה כמה דברים שאפשר לעשות:

fireworks party events

הקלטת שיר מיוחד

הקלטת שיר מיוחד יכולה להיות גם של החברים והמשפחה עבור הבן אדם שחוגג וגם הבן אדם שחוגג יכול להקליט על עצמו כמו לדוגמא ילד שחוגג בר מצווה ושר על עצמו.

מצגת תמונות

לדוגמא מצגת של תמונות מביכות מילדות ועד בגרות זה תוכן די פשוט שתמיד עובד באירועים ומעלה לאורחים חיוך על הפנים.

קליפ מושקע לאירוע

קליפ לאירוע יכול להיות בכל סגנון שתרצו, הקליפ יכול להיות בסגנון הומוריסטי של המשפחה והחברים, קליפ מרגש של החוגג או החוגגת וכל רעיון אחר שיעלה לכם לראש.

כל האופציות שציינו צריכות להראות ולהישמע בצורה הכי מקצועית שיש, בסופו של דבר אנחנו לא רוצים לעשות בושות לאף אחד ולכן חשוב להגיד שאם אתם מחליטים ללכת על אחד מהדברים שכתבנו תשקיעו באנשים שיעשו לכם את העבודה כמו שצריך.

אנחנו בצוות סטודיו גולן עבדנו עם המון משפחות וצברנו ניסיון רב של מעל 15 שנה בתחום. אנחנו מציעים לכם את כל האופציות במקום אחד. בעזרת שלושת המחלקות שלנו- צילום, אנימציה ואולפן הקלטות אנחנו מבטיחים לכם את התוצרים הכי טובים, מרגשים, מצחיקים ומרהיבים שיתאימו בול לאירוע שאתם חוגגים. אנחנו יודעים שהזמן שלכם יקר ולכן ביום אחד תוכלו להגיע אלינו לסטודיו ולצאת עם שיר וקליפ. בעזרת המסך הירוק שלנו, הסטודיו הפוטוגני שלנו והציוד המקצועי שלנו תוכלו ליהנות גם מחוויה כיפית ומגבשת וגם משירות איכותי. וגם אם יצירתיות זה לא הצד החזק שלכם צרו איתנו קשר וכמובן שנוכל לעזור לכם- בא לכם לכתוב שיר מצחיק על האדם שחוגג את האירוע אבל אתם לא מצליחים? אתם רק תתארו לנו אותו ואנחנו כבר נכתוב עליו את השיר המושלם.

מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר להתייעצות, תיאום פגישה או כל דבר אחר.
בהצלחה!

happy party event

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן