שיווק ברשתות חברתיות

היום כל עסק קטן או גדול חייב לדאוג לשיווק ברשתות חברתיות. כשאנחנו מדברים על רשתות חברתיות אנחנו מתכוונים לפלטפורמות כמו אינסטגרם, פייסבוק וכן גם בטיקטוק. נכון, לכל עסק צריך להיות אתר רשמי אבל בנוסף לכך גם עמוד פייסבוק ואינסטגרם. אחרי שפתחנו עמוד כזה (שזה באמת לא כל כך מסובך) צריך לדאוג לתחזק ולטפח אותו.
אז איך הופכים את האתר שלנו לאטרקטיבי? התשובה היא די פשוטה תוכן, תוכן, ועוד הפעם, תוכן. השאלה הנכונה היא איזה תוכן ואיך בדיוק מייצרים אותו?

ריכזנו עבורכם 5 פעולות שאפשר לעשות כדי שהעמוד שלכם יקבל חשיפה גדולה יותר

אל תתביישו לחפור

אנחנו ממליצים על להעלות בין 2-3 פוסטים ביום. הפוסטים שאתם מעלים צריכים למשוך את העין ובשביל זה אתם צריכים לייצר כל הזמן עוד ועוד תוכן באמצעות תמונות וסרטונים. כל עסק שמוכר מוצר ממשי בין אם המוצר זה בגדים, אוכל או איפור צריך תמונות סטילס מקצועיות למוצר שלו. מבחר גדול של תמונות ייתן לכם תוכן לטווח ארוך. אנחנו ממליצים על יום מרוכז של צילומים מקצועיים למוצר שלכם. מוזמנים ללחוץ כאן ולצפות בתמונות מוצר שעשינו לעסקים.

 

סרטון תדמית

סרטון תדמית הוא כלי שיווקי הכרחי לכל עסק באשר הוא, זהו התוכן השיווקי החזק ביותר שלכם, הוא הפנים של העסק. בפייסבוק יש אפשרות להצמיד פוסט מסויים כך שזה הדבר הראשון שתמיד יראו כשייכנסו לעמוד שלכם, אנחנו ממליצים להעלות את סרטון התדמית כפוסט וכמובן להצמיד אותו שייראו אותו קודם כל. בנוסף, תרגישו בנוח להשקיע כמה שקלים כדי לעשות פרסום ממומן לסרטון. קחו בחשבון שמאחוריי פרסום ממומן עומד אלגוריתם שלם ולכן עדיף לתת לאיש מקצוע לעשות את זה. אם עדיין אין לכם סרטון תדמית ואתם מתלבטים לחצו כאן וקראו את המאמר שלנו שמסביר בדיוק מדוע סרטון תדמית זה חשוב.

 

סרטונים קצרים

הפייסבוק פתחו אפשרות חדשה שתמונות הפרופיל או תמונת הרקע תהיה בעצם וידיאו קצר. תמונת הרקע של העמוד בפייסבוק זה הדבר הבולט והגדול ביותר שרואים כשנכנסים לעמוד. אנו ממליצים לחשוב על סרטון קצר ומגניב שמושך את העין ולשים אותו כתמונת הרקע. אצלנו בסטודיו גולן שחר האנימטור שלנו יכול לעזור לכם ליצור סרטון אנימציה קצר, חדשני וקולע שיעשה את העבודה. מוזמנים ללחוץ כאן ולראות עבודות שלו.

שידורים חיים

מאז הקורונה רוב החיים שלנו עברו לאונליין. עסק שרצה להצליח היה חייב להתאים את עצמו למצב הנתון. הקורונה לימדה אותנו שהכול יכול לקרות וצריך לדעת להשתנות בהתאם. חלק מהשינוי הגדול שעברו רוב העסקים היה להעביר את עצמם לאונליין. אבל איך כנס או אפילו הופעת סטאנד- אפ יכולים לעבור לאונליין? בקלות, שידורים חיים- גם בפייסבוק וגם באינטסגרם יש אפשרות להעלות לשידור חי. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת וציוד איכותי אפשר לעשות היום שידורים חיים שעוברים באופן חלק ומקצועי, בנוסף אפשר להעלות את השידור לכל פלטפורמות המדיה החברתית באותו הזמן. אצלנו בסטודיו גולן תוכלו למצוא את השירות לזה. לחצו כאן לדוגמא לשידורים חיים שעשינו לעסקים.

סורי אפשר להעלות לסטורי?

במציאות של היום כולם מתעדים כמעט כל רגע בחיים כולם צופים בכל רגע בחיים של אנשים אחרים. מעבר לפרסומות ולפוסטים, הקהל שלכם רוצה להכיר אתכם באמת. כדי לצבור קהל לקוחות נאמן תנו להם להכיר אתכם ותעשו זאת כמובן באמצעות הסטורי, מלא מלא סטורי.
אז זה היה כמה טיפים קטנים שיכולים לעשות שינוי גדול לעסק שלכם.
מוזמנים ליצור איתנו קשר וביחד נייצר לכם תוכן שמתאים בדיוק למה שאתם צריכים. 

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן