כמה זמן דרוש כדי להפיק סינגל?

הרבה שואלים את השאלה כמה זמן דרוש להפקת סינגל? במציאות של היום דברים קורים מהר. בואו נאמר את האמת, אין לנו סבלנות. דחיית סיפוקים זה לא הצד החזק שלנו. הוכחה לכך אפשר לראות בכל עידן המדיה העכשווי. החל מהסטורי שאורכו 15 שניות וגם את זה אנחנו מדפדפים ואפילו במוזיקה- פעם שירים היו יכולים להיות עשר דקות שלמות והיום שיר שאורכו חמש דקות כבר ארוך לנו מדי. זמן זה משאב שצריך לדעת איך להשתמש בו בחכמה.

התשובה לשאלה כמה שעות אולפן צריך כדי להפיק שיר מאפס היא כמובן לא חד משמעית. זה תלוי בכמה משתנים. המפיק שבחרנו לעבוד איתו, מורכבות השיר, האם אנחנו עובדים עם נגנים וכמה אנחנו חדורי מטרה לסיים את ההפקה בזמן מסוים.

הפקת סינגל בסטודיו גולן

אז נכון, פעם להפיק שיר מאפס היה מורכב יותר ולקח לא מעט זמן. בסטודיו גולן הבנו את הרצון של הלקוחות לבוא לאולפן ולצאת עם תוצר מוכן ביד. אז עשינו כמה שינויים והתאמנו את עצמנו ללקוחות שלנו. מה שאנחנו עושים היום באולפן ההקלטות בסטודיו גולן בעזרת הציוד המקצועי ובן המפיק שלנו הוא קצת שונה. אנחנו עושים  סשן הפקה שבו אתם מגיעים אלינו ליום אחד מרוכז. יום כזה שיכול לנוע בין 4-6 שעות. בסוף היום יוצאים מהסטודיו עם שיר מופק עד שלב המיקס מאסטר. כן כן, שש שעות ונולד לכם סינגל חדש ומקצועי שמוכן שישמעו אותו.
מה זה דורש מכם? בגדול לבוא חדורי מטרה ליום עבודה קשה אבל שווה. בנוסף, כתבנו מאמר על איך להתכונן להקלטה באולפן שיכול לעזור לכם לפני שאתם מגיעים להקליט, לקריאת המאמר לחצו כאן.

האם זה מתאים לכולם?

אנחנו לוקחים בחשבון שלא לכולם זה מתאים. לכל אמן או אמנית אופי משלו ודרך עבודה שמתאים לו. יש כאלה שהסבלנות שלהם קצרה ורוצים ישר לצאת ולהשמיע לכל העולם, ויש כאלה שרוצים לעבוד על הדברים לאט ולתת לתהליך לעשות את שלו. חשוב לנו לציין שאנחנו לא ממהמרים לשום מקום, גם סשן של שש שעות וגם הפקה ארוכה יותר יבוצעו בצורה המקצועית ביותר.

אנחנו מזמינים אתכם להסתכל על על עבודות באולפן שלנו ועל הפקות שעשינו וכמובן ליצור איתנו קשר להתייעצות ותיאום פגישה.
בהצלחה!

 

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן