צילום פרויקטים- TIME LAPSE

למה צריך צילום פרויקטים? כל פרויקט יכול להיות תהליך מורכב שלוקח זמן רב. חברות, עסקים או אנשים פרטיים משקיעים בפרויקטים שלהם יום יום, שעה שעה במשך פרק זמן ארוך. מכירים את הפתגם “הדרך לא פחות חשובה מהתוצאה”? זה בדיוק מה שאנחנו מאמינים בו. אנחנו בסטודיו גולן צילמנו וליווינו פרויקטים מתחילתם ועד סופם ותיעדנו כל רגע ורגע בעזרת צילומי טיים-לאפס.

טכניקת הצילום טיים- לאפס היא הטובה והמדויקת ביותר כאשר אנחנו ניגשים לצלם סרטון של תהליך ארוך ואיטי. המצלמה מצלמת את הווידאו ואחר כך אנחנו רואים אותו בהילוך מהיר. הצילום ממחיש ומדגיש את משמעות התהליך והעבודה על הפרויקט בכל יום ויום. טכנולוגיית הצילום הזו מדגישה שינויים שקשה לנו לתפוס בעין תוך כדי שהם קורים – דמיינו לדוגמא תינוק שנולד ולאט לאט גדל, רק אם נראה זאת בהילוך מהיר נוכל לשים לב לתהליך הגדילה וההתפתחות המטורף.

בשנים האחרונות אנחנו בצוות סטודיו גולן זכינו ללוות לא מעט פרויקטים ולתעד את התהליך שלהם מתחילתם ועד התוצאה הסופית.
בסרטון הזה תוכלו לראות את ההקמה של מערכות סולריות על מאגר מים בחוף הבונים. הקמנו שם מצלמה שצילמה ותיעדה כל רגע במשך שנתיים

עוד דוגמא לפרויקט של הנפת טורבינה ברמת הגולן שצילמנו בטיים-לאפס

לעוד דוגמאות של סרטוני טיים לאפס

לסיכום, צילום פרויקטים של חודשים ואפילו שנים שבסוף מתכווצים לסרטון קצר של דקה מראים בצורה הטובה ביותר של העבודה והעסק שלכם. אנחנו בסטודיו גולן נשמח לקחת חלק בפרויקט שלכם. אם אתם מעוניינים לתעד את התהליך שלכם כדי שתוכלו להראות ללקוחות ולהתגאות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע. 

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן