יום האישה 2022 – העלאת מודעות באמצעות סרטונים

יום האישה מצוין כל שנה ב-8 למרץ. יום זה נועד לציין את ההישגים הכלכליים, החברתיים והפוליטיים של נשים. אחת הדרכים הטובות של העסקים להעלות את המודעות ליום האישה זה באמצעות סרטונים ותוכן.

למה זה חשוב?

במשך דורות נשים חוו ועדיין חוות אפליה על רקע מגדרי. ביטוי לכך אפשר לראות בפערי השכר בין המינים, בכמות ההטרדות המיניות שחוות נשים, ובייצוג המועט שלהן בפוליטיקה. עם השנים חלה התקדמות בכל הקשור לאפליית הנשים. היום כבר כולנו יודעים מה זה תנועת “ME TOO”. המודעות עלתה אך הדרך עוד ארוכה. עסקים וחברות רבות הבינו שהם חייבים להתייחס לסוגיית הנשים ברצינות רבה, לתמוך ולייצר סביבת עבודה שוויונית וראויה.

יום האישה זו הזדמנות מצוינת עבור העסק שלכם להעלות את המודעות וגלות תמיכה.

ישנן דרכים רבות להעלות את המודעות ולהפוך את העסק שלכם/ן לכזה שתומך במתן זכויות שוות לכל המגדרים כאחד וכעסק המגלה אפס סובלנות להטרדות מיניות. אחת הדרכים הטובות לעשות זאת זה באמצעות סרטוני תוכן יצירתיים. מטרת הסרטונים היא ליישר קו עם העובדים בחברה שלכם על קוד התנהגות הולם ותמיכה וגילוי כבוד לכלל הנשים.

לרגל יום האישה 2022 הכנו לכם מספר רעיונות לסרטונים שיעלו את המודעות בעסק שלכם-

הפקת סרטון הסברה לעובדים בנושא הטרדות מיניות במקום העבודה

הנה דוגמא לסרטון הסברה באנימציה שעשינו לחברת “Ace”

קליפ מוזיקה בנושא יום האישה

קליפ לשיר של עילי בוטנר ומורן אהרוני שעשינו לו את הפוסט פרודקשן.

סרטון “סליחה על השאלה”

סרטון של נשים שעונות על שאלות בנוגע להצלחות ולקשיים שלהן בתור נשים. דוגמא לסרטון שעשינו לעיריית קריית שמונה.

אנו מאמינים שלא צריך יום בשנה כדי לעלות את המודעות אך עדיין יום האישה מתקרב והוא נועד להוקיר כבוד כלפיי הנשים. כבעלי עסקים יש לנו אחריות לייצג עסק שמאמין בשוויון ומעניק סביבה בטוחה לכל עובד ועובדת. אנו ממליצים להשקיע בתוכן עבור הנושא החשוב הזה ולנצל את המעמד שלכם כדי לעלות מודעות.

צוות סטודיו גולן שמח לקחת חלק בכל פרויקט הנועד לקדם עניינים חשובים כמו זה. צרו איתנו קשר, נשמח לסייע.

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן