צילום ניו בורן לתינוק

לידה של תינוק חדש למשפחה זה הדבר הכי מרגש בעולם. הרבה הורים ומשפחות רוצים לתעד את הרגעים המיוחדים אחרי לידת התינוק ולצלם צילומי “ניו בורן”. אתם מכירים איך זה שעוד לפני שהספקתם למצמץ הילד גדל וגדל? צילום ניו בורן נועד בשביל לתעד ולשמור את הזיכרון המקסים שלכם מהרגעים הראשונים בחיי הילד שלכם. צילום ניו בורן מיועד לתינוקות עד גיל שבועיים בערך כשהם עוד ממש קטנטנים.
אנחנו בסטודיו גולן עשינו המון צילומי ניו בורן, צילום ילדים ומשפחות. אנחנו מתרגשים ללוות אתכם ביום צילום ברגעים המאושרים שלכם כמשפחה. צילומי הניו בורן והילדים יכולים לשמש אתכם ככרטיסי ברכה והזמנות דיגיטליות לאירועים כמו ברית או יום הולדת של הילד.

קצת על העבודה איתנו…

איפה מיקום הצילומים?

אנחנו בסטודיו גולן עושים צילומי משפחות וצילומי ניו בורן בכל מקום שתרצו בין אם זה אצלנו בסטודיו, אצלכם בבית או בלוקיישן יפה בטבע.

כמה זמן לוקח צילומי ניו בורן ומשפחה?

זמן צילום התינוק או המשפחה לוקח בין 3-4 שעות. בזמן הזה אנחנו מצלמים את תמונות זוגיות, תמונות של התינוק לבד וצילומים של כל המשפחה.

מי מצלם?

צוות הצילום שלנו מומחה בלצלם תמונות מקצועיות ולהפוך את זמן הצילום לאטרקציה משפחתית.

מה המחיר ליום צילום ניו בורן?

המחיר ל3-4 שעות צילום נע בין 1000-1500 ש”ח. המחיר משתנה בהתאם לזמן הצילום ולבחירות שלכם.

דוגמאות מצילומי ילדים ומשפחה שעשינו

צילום ניו בורן לתינוקות

צילום ניו בורן

סט צילומים בבית המשפחה

צילומי משפחה אצלנו בסטודיו גולן

צילום ניו בורן

בסטודיו גולן לא רק נוציא אתכם עם צילומים וזיכרונות שתוכלו להראות לילדים כשיגדלו, אלא גם עם חוויה זוגית ומשפחתית מגבשת ומרגשת.
חשוב לנו לציין שהצילומים נעשים בבטיחות רבה ולתינוק אין שום סכנה. אנחנו מתאימים את אופי הצילום לתינוק ולגיל שלו ויודעים להפוך את מרחב הצילומים לבטוח ונעים. חלק מההורים מתקשרים לקבוע עוד לפני שהתינוק נולד על מנת לצלם אותו בימים הראשונים שלו כמה שיותר מוקדם. היכנסו לצפות בעוד עבודות וצילומים שעשינו. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, אנחנו נשמח לתעד איך המשפחה שלכם גדלה ומתרחבת.

 

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן