סרטון תדמית לאפליקציה – הנה 5 דברים שאתם צריכים לדעת

אם אתם קוראים את המאמר הזה סביר להניח שיש לכם אפליקציה שאתם רוצים לשווק. מעולה, הגעתם למקום הנכון. אחד הכלים השיווקים לפרסום העסק שלכם זה כמובן הפקת סרטון תדמית. סרטון תדמית לאפליקציה יהיה הפנים החדשות של המוצר שלכם וילך איתכם לכל אירוע עסקי או פגישה ויהיה החתימה שלכם. אל תוותרו על זה.

כדי לעשות לכם סדר בדברים הכנו לכם 5 דברים שאתם צריכים לדעת לקראת הפקת סרטון תדמית לאפליקציה

הגדרת קהל יעד

פעולה קריטית שחייבת להיעשות לפני כל מהלך שיווקי שעושים. למה הגדרת קהל היעד כל כך קריטית? ישנם 2 סוגים של סרטוני תדמית לאפליקציות. כשאנחנו ניגשים לצלם סרט תדמית אנחנו חייבים לעשות את ההבחנה בין שני הסוגים האלה.

הסוג הראשון זה אפליקציה שעדין לא נוצרה ובדרך כלל מיועדת למשקיעים. סרטון תדמית מהסוג הזה יהיה כרוך בהרבה עבודת אנימציה. התוכן בסרטון מהסוג הזה צריך לענות על שאלות כמו מה האפליקציה פותרת? כמה כסף פוטנציאלי יש בה? ועוד דברים שיגרמו למשקיעים להאמין באפליקציה שלכם.
הנה דוגמא שהפקנו לאפליקציה בשם Dance Demi

הסוג השני זה סרטון לאפליקציה שכבר קיימת, מיועדת לקהל הרחב ומטרתה לשווק ולהנגיש את האפליקציה. סרטונים מהסוג הזה יהיו מעט דומים לסרטוני הדרכה. המטרה העיקרית היא להסביר ללקוחות איך להשתמש באפליקציה ולכן הסרטון צריך להיות ברור ופשוט וכמובן למשוך את תשומת לב הצופים.
הנה דוגמא שעשינו לאפליקציית Mobi City-

התאמת סרטון התדמית לאופי האפליקציה

לכל אפליקציה יש מסר, פתרון ואופי משלה. הסרטון חייב להיות מותאם לאפליקציה עצמה. אם מדובר באפליקציה שקשורה לילדים נרצה להשתמש בדמויות אנימציה שילדים יכולים להתחבר אליהם. אם האפליקציה קשורה לכלכלה ולשוק ההון, הסרט צריך להיות ענייני יותר ובשפה כלכלית יותר.

אל תתפשרו על איכות סרטון התדמית שלכם

בואו נגיד תכל’ס, אין הרבה דרכים למכור אפליקציה בלי לעשות לה סרטון תדמית טוב. אנשים לא סתם מורידים אפליקציה כי בא להם לנסות אותה. חוויה לעיניים באמצעות סרטון תדמית טוב זה מה שימשוך אותם להוריד ולנסות. אל תתפשרו על סרטון שהוא לא פחות ממושלם.

עלות של סרטון תדמית לאפליקציה

עלות של סרטון תדמית משתנה בהתאם למורכבות הסרטון. מהניסיון שלנו סרטון לאפליקציה הוא מוצר שמגדיל את החשיפה והרווחים לעסק שלכם ולכן ההשקעה על הסרטון חוזרת אליכם תוך מספר שבועות.

בחירת הסטודיו שיפיק לכם את הסרטון

אנחנו בסטודיו גולן יצרנו סרטוני תדמית להמון אפליקציות. אנו מתמחים בכל הקשור לאנימציה וחדשנות. בנוסף לעריכה ולהפקה אנו יכולים לכתוב את התסריט, להגדיר יחד איתכם את קהל היעד ולהתאים את סרטון התדמית לאופי האפליקציה.

לאחר שתפיקו לאפליקציה שלכם סרטון תדמית מושלם תקראו את המאמר שלנו שמסביר איך לקדם את הסרטון.
מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לקבוע פגישה ולסייע במה שתצטרכו.

בהצלחה!

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן