5 סיבות מדוע העסק שלכם צריך סרטון תדמית

סרטון תדמית זה הדבר החשוב ביותר לשיווק העסק שלכם. בשנים האחרונות העולם העסקי שינה פנים והטכנולוגיה התפתחה. כל מה שהכרנו בעבר השתנה. עסק שרוצה להצליח לטווח ארוך ולהישאר רלוונטי צריך להיות ערני לשינויים בסביבה ולהתאים את עצמו. שיווק טוב זה שם המשחק, יש מגוון אפשרויות לעסק לפרסם ולשווק את עצמו. עסק שרוצה להצליח חייב לחשוב על דרכים שונות ויצירתיות לשיווק. הפקת סרט תדמית שיווקי זה מהלך הכרחי לכל מי שרוצה להתקדם ולמשוך יותר קהל לעסק שלו. המטרה העיקרית של סרט כזה הוא ליצור תדמית חיובית למוצר או לעסק שלכם.

סרטון תדמית לעסק

הנה 5 סיבות שבגללן חשוב שתעשו סרטון תדמית מוצלח:

לתפוס את תשומת לב הלקוח

בעבר לא היה קיים כל עולם הניו מדיה שאנחנו מכירים היום. פעם עסקים פרסמו את עצמם במגזינים ועיתונים. במציאות החיים הנוכחית לאנשים כבר כמעט אין זמן וכוח לשבת ולקרוא טקסט ארוך המסביר על בית העסק שלכם. השקעה בפרסום בעיתונות זה חשוב אך זה ממש לא הכל. היום כדי לתפוס את תשומת לב הלקוחות צריך להשקיע בשיווק במדיה. שימו לב שרוב הזמן שלנו היום אנחנו צופים בסרטונים קצרים. סרט תדמית קצר וקולע מעביר לצופה את החוויה הכוללת שבית העסק מציע.

סרטון תדמית לעסק

תוכן שיווקי בוידאו ואנימציה

כדי שהעסק שלך יצליח  צריך ליצור לו תוכן שיווקי מגוון על מנת להוסיף נפח שיקדם את האתר העסקי. תוכן איכותי יגדיל את החשיפה של קהל היעד שהגדרתם לעסק או המוצר שלכם.
תוכן שיווקי הנחשב למוצלח ביותר הוא תוכן של סרטוני וידאו ואנימציה. לחצו כאן וקראו את המאמר שלנו על איך לשווק את העסק שלכם באמצעות תוכן וידאו ואנימציה.
הנה דוגמא לסרטון שיווקי באנימציה שעשינו לקרולינה למקה– 

 

טוב מראה עיניים

מכירים את הביטוי “אנשים קונים עם העיניים?” רוב בתי העסק כבר עובדים עם תמונות וצילומים בדיוק מהסיבה הזאת. בעולם שבו יש כל כך הרבה עסקים ומוצרים במיוחד כאלה שקונים באינטרנט חשוב שהלקוחות שלכם יבטחו בכם. כשהלקוח יראה תמונות וסרטוני תדמית שנראים אמינים ומקצועיים הוא ירגיש יותר בנוח להזמין ולקנות מכם.

הפעלת חושים אצל הלקוח בעזרת סרטון תדמית

החושים שלנו כבני אדם גורמים לנו לקלוט מידע מהסביבה. אחד הדברים החשובים שצריך לחשוב עליהם כשאנו רוצים לשווק זה איך גורמים ללקוחות להתעניין במוצר. כאשר נפעיל אצל הלקוח את החושים שלו כמו ראייה ושמיעה נוכל למשוך את תשומת ליבו. סרט תדמית טוב מפעיל את מכלול החושים יחד. בסרטון צריך להיות תנועה, מוזיקה, וצבעים. כל אלה תופסים את תשומת לב הלקוח וגורמים לו לצפות בסרטון ולהתעניין במוצר שלכם.

הכוח השיווקי של סרטון תדמית ברשתות חברתיות

אחד המדדים לשיווק טוב הוא כמו ” חבר מביא חבר” זהו שיווק אורגני אמיתי. במציאות היום הפה לאוזן של פעם הפך להיות הלייק והשיתוף של היום. סרט תדמית של עסק אשר מתפרסם במדיה החברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק מאפשר לאנשים ללחוץ על כפתור ולשתף. כשיותר אנשים ישתפו את סרטון התדמית שלכם תקבלו עוד חשיפה ועוד לקוחות.

סרטון תדמית לעסק

איך תוכלו ליצור סרטון תדמית שישרת את המטרה לעסק שלכם?

בקלות, צרו איתנו קשר. אנחנו צוות סטודיו גולן מתמחים בכל הקשור לעולם הניו מדיה. אנחנו יוצרים תוכן שיווקי וסרטוני תדמית לכל סוגי העסקים. יחד נגדיר את מטרת העסק, את קהל היעד והמסר אותו תרצו להעביר. נלווה אתכם בכל התהליך, משלב התסריט ועד לתוצר הסופי.

הנה דוגמא לסרטון תדמית שיצרנו לאתר החרמון. לצפייה בעוד עבודות שלנו לחצו כאן. 

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן