הפקת קליפ לזמרים – איך מתכוננים ליום הצילום?

אחרי עבודה קשה, סוף סוף סיימתם להקליט את הסינגל שלכם והוא מוכן לצאת אל העולם. השלב הבא שלכם הוא הפקת קליפ מקצועי. כדי להכווין ולעזור לכם להתמודד בשלב הזה הכנו לכם מאמר שעושה סדר בכל הקשור לאיך לקדם את הסינגל שלכם. אחד הדברים שרצוי לעשות לסינגל שלכם, במיוחד אם הוא הראשון זה הפקת קליפ לזמרים. הדור של היום צריך לראות דברים ויזואלים שימשכו לו את העין ולכן קליפ איכותי יגדיל את רמת החשיפה למוזיקה שלכם.

מתחילים לרוץ

ישנם שני סוגי קליפים עיקריים- קליפ מצולם בווידאו או קליפ אנימציה שאפשר לשלב בו גם את מילות השיר.
שני הסוגים יכולים לצאת מעולה ולהעיף את השיר גבוה, השאלה היא מה אתם מרגישים שיותר מתאים לשיר שלכם.

הנה דוגמא לקליפ מצולם בווידאו שעשינו לאמן אחי נתן

הנה דוגמא לקליפ מילים באנימציה שעשינו לבן גולן

אחרי שפחות או יותר נסגרתם על איזה סגנון קליפ אתם רוצים ומה התקציב שלכם

אלו השלבים בהפקת הקליפ החדש שלכם

צוות צילום והפקה לקליפ שלכם

חפשו לכם צוות צילום והפקת קליפים עם ניסיון בתחום, נכון התחום הזה לא הכי זול אבל קליפ שיראה לא מקצועי יכול לפגוע לכם בשם כאמנים ובהצלחה שלכם בסוף.

כתיבת תסריט

אצלנו בסטודיו גולן כתיבת תסריט זה חלק מהמוחיות שלנו ולכן נשמח ללוות אתכם בשלב הזה ולסייע. לפעמים לא קל לנו להוציא את מה שיש לנו בראש החוצה ולדייק אותם כמו שהיינו רוצים, אל דאגה הכל בר ביצוע ואנחנו פה לעזרה. בלי קשר כתבנו מאמר מעולה על איך כותבים תסריט.

בחירת לוקיישן

פני כל קליפ שלא מצטלם בתוך הסטודיו נצא לעשות סיור לוקיישנים כדי לבחור את הלוקיישן הכי יפה, מתאים, ונוח לצילום. בסיור לוקיישן איש המקצוע שבחרתם שיצלם את הקליפ צריך להתלוות אליכם כדי לבחון את עניין זוויות הצילום והתאורה במקום.

ליהוק שחקנים

אם בקליפ שלכם יש צורך בשחקנים צריך ללהק את האנשים המתאימים לכך ולבחור בקפידה, אנחנו בסטודיו גולן מכירים הרבה שחקנים,שחקניות, רקדנים ורקדניות ככה שאם לא תצליחו למצוא כמובן שנעזור לכם.

זה היה על קצה המזלג דברים שצריכים לעשות כשניגשים לצלם קליפ לסינגל שלכם, כמובן שיש עוד הרבה דברים שצריך לעשות וצילום קליפ הוא לא דבר של מה בכך.

בסטודיו גולן מייצרים קליפים ברמה האיכותית והגבוהה ביותר בעזרת מחלקת האנימציה והווידיאו שלנו, קיימת גם האפשרות לשלב בין צילום ווידיאו לבין אנימציה באותו הקליפ כמובן.
מוזמנים ליצור איתנו קשר.

אהבתם את מה שקראתם? שתפו למישהו שישמח לקרוא

דילוג לתוכן